Billig Nordic 24 solo billet til salg - SOLGT

Sælg dit gamle udstyr, eller køb noget brugt.
Post Reply
Niels Haslov
Nu med støttefod

Billig Nordic 24 solo billet til salg - SOLGT

Post by Niels Haslov »

P.g.a. knæskade har min læge beordret pause i 10 dage... :evil: og derefter langsom opstart... så ingen Nordic 24 til mig i år...

Beskedent bud modtages på niels@haslovlarsen.dk
Last edited by Niels Haslov on 11 Jun 2010, 21:01, edited 1 time in total.
Cykler du - eller hykler du
Jan M
Træder stor mølle!

Post by Jan M »

Nej, nej, nej, nu stopper festen snart. Jais er ude, Robert er ude, Fabrícius er ude og nu Niels.
God bedring med knæet.
Niels Haslov
Nu med støttefod

Post by Niels Haslov »

Jan Malling wrote:Nej, nej, nej, nu stopper festen snart. Jais er ude, Robert er ude, Fabrícius er ude og nu Niels.
God bedring med knæet.
Ja...der er snart gode muligheder for en podieplads :wink: ... men da lidt surt at vi ikke får muligheden for at holde hinanden lidt med selskab...udover jeg nok kommer over og hepper lidt.

Godt løb 8)
Jan M
Træder stor mølle!

Post by Jan M »

Niels Haslov wrote:
Jan Malling wrote:Nej, nej, nej, nu stopper festen snart. Jais er ude, Robert er ude, Fabrícius er ude og nu Niels.
God bedring med knæet.
Ja...der er snart gode muligheder for en podieplads :wink: ... men da lidt surt at vi ikke får muligheden for at holde hinanden lidt med selskab...udover jeg nok kommer over og hepper lidt.

Godt løb 8)
Ja et opmuntrende råb, eller et enkelt staldtip fra en garvet rytter modtages gerne. Det skal nok blive en god oplevelse.
Niels Haslov
Nu med støttefod

Post by Niels Haslov »

Jan Malling wrote:
Niels Haslov wrote:
God bedring med knæet.

Godt løb 8)
Ja et opmuntrende råb, eller et enkelt staldtip fra en garvet rytter modtages gerne. Det skal nok blive en god oplevelse.
God musik i ørene... drikke/spise fra start til slut...og så et tråd der passer.. gå op af de mest energi-dræbende stigninger (medmindre du er i monster form...så er der bare om æde dem) ...så går de 24 timer sgu hurtigt... og specielt hvis der kan være lidt tørvejr.. :lol:
Jan M
Træder stor mølle!

Post by Jan M »

Niels Haslov wrote:
Jan Malling wrote:
Niels Haslov wrote:
God bedring med knæet.

Godt løb 8)
God musik i ørene... drikke/spise fra start til slut...og så et tråd der passer.. gå op af de mest energi-dræbende stigninger (medmindre du er i monster form...så er der bare om æde dem) ...så går de 24 timer sgu hurtigt... og specielt hvis der kan være lidt tørvejr.. :lol:

Takker. Jeg tager den store madpakke med og fylder Ipod'en med yndlingssangene. Så må vi se med vejret.
Niels Haslov
Nu med støttefod

Post by Niels Haslov »

solgt
Post Reply