Beskedent bud modtages på niels@haslovlarsen.dk
Ja...der er snart gode muligheder for en podiepladsJan Malling wrote:Nej, nej, nej, nu stopper festen snart. Jais er ude, Robert er ude, Fabrícius er ude og nu Niels.
God bedring med knæet.
Ja et opmuntrende råb, eller et enkelt staldtip fra en garvet rytter modtages gerne. Det skal nok blive en god oplevelse.Niels Haslov wrote:Ja...der er snart gode muligheder for en podiepladsJan Malling wrote:Nej, nej, nej, nu stopper festen snart. Jais er ude, Robert er ude, Fabrícius er ude og nu Niels.
God bedring med knæet.... men da lidt surt at vi ikke får muligheden for at holde hinanden lidt med selskab...udover jeg nok kommer over og hepper lidt.
Godt løb
God musik i ørene... drikke/spise fra start til slut...og så et tråd der passer.. gå op af de mest energi-dræbende stigninger (medmindre du er i monster form...så er der bare om æde dem) ...så går de 24 timer sgu hurtigt... og specielt hvis der kan være lidt tørvejr..Jan Malling wrote:Ja et opmuntrende råb, eller et enkelt staldtip fra en garvet rytter modtages gerne. Det skal nok blive en god oplevelse.Niels Haslov wrote:Ja...der er snart gode muligheder for en podiepladsJan Malling wrote:Nej, nej, nej, nu stopper festen snart. Jais er ude, Robert er ude, Fabrícius er ude og nu Niels.
God bedring med knæet.... men da lidt surt at vi ikke får muligheden for at holde hinanden lidt med selskab...udover jeg nok kommer over og hepper lidt.
Godt løb
Niels Haslov wrote:God musik i ørene... drikke/spise fra start til slut...og så et tråd der passer.. gå op af de mest energi-dræbende stigninger (medmindre du er i monster form...så er der bare om æde dem) ...så går de 24 timer sgu hurtigt... og specielt hvis der kan være lidt tørvejr..Jan Malling wrote:Ja et opmuntrende råb, eller et enkelt staldtip fra en garvet rytter modtages gerne. Det skal nok blive en god oplevelse.Niels Haslov wrote:Ja...der er snart gode muligheder for en podiepladsJan Malling wrote:Nej, nej, nej, nu stopper festen snart. Jais er ude, Robert er ude, Fabrícius er ude og nu Niels.
Godt løb