Pinsefest Lørdag d. 22 maj kl. 10
- John Bo Christensen
- Fås den i carbon?
- jannik 'lordy' stuhr
- Bagfra højre-om!
- Rasmus Bentzen
- Nu med chainsuck
- Philip Brint
- Asfalt nej tak!
HM: Maglebjerg er nu kommet på...
Rutekort: vedhæftet
Størrelser på pølser: Det er H12 pølser. De er fantastiske.
Brødtype: Det er de fineste 1. sorterings pølsebrød, vi efter møje og besvær har skaffet til dagen
Tilbehør: Sovs Tomat og Sovs Mustard (både sød og stærk) samt ristede løg ad lib.
Drikkelse: Torben har sat et par kasser vand og øl til side i sin butik, så VI ER SIKRET ØL OG VAND PÅ TRODS AF STREJKEN SLÅ KOLDT VAND I BLODET
Det lader i øvrigt til, at festen er vokset til lidt af en generel mtb pinsefest inde på Facebook, så jeg tror at vi indfører en mindre betaling for ikke hustlere. WAT tøserne kan dog godt komme gratis med, da de kommer med kartoffelsalat (Alice) - og så spiser de jo ikke så meget
Men de drikker til gengæld en del mere
Vel mødt, Toasmasteren

Rutekort: vedhæftet
Størrelser på pølser: Det er H12 pølser. De er fantastiske.
Brødtype: Det er de fineste 1. sorterings pølsebrød, vi efter møje og besvær har skaffet til dagen
Tilbehør: Sovs Tomat og Sovs Mustard (både sød og stærk) samt ristede løg ad lib.
Drikkelse: Torben har sat et par kasser vand og øl til side i sin butik, så VI ER SIKRET ØL OG VAND PÅ TRODS AF STREJKEN SLÅ KOLDT VAND I BLODET

Det lader i øvrigt til, at festen er vokset til lidt af en generel mtb pinsefest inde på Facebook, så jeg tror at vi indfører en mindre betaling for ikke hustlere. WAT tøserne kan dog godt komme gratis med, da de kommer med kartoffelsalat (Alice) - og så spiser de jo ikke så meget

Vel mødt, Toasmasteren

T-Shark er (også) den fedeste låge på kirkegården
- Alice 'Cooper'
- Yndlingsfarve: Grøn
- Palle 'PS' Madsen
- Cykelmyg
-
- 3000+ posts = spammer
- Philip Brint
- Asfalt nej tak!
Kan vi ikke lave det som en stafet, jeg kører op, Jakob kører ned, og en tager alle grus tonse stykkerne.Jakob 'J-Lo' Lohmann wrote:Jeg vil gerne sende en klage over de mange højdemeter, mindst 2 lede bakker er at skue på rutekortet...

Jeg synes vi mangler nogle løbs propositioner - Hvor længe? Er det med handicap? Er der Chicken runs, så J-lo kan køre uden om bakkerne? Er der præmier? I så fald til hvem? Hvad skal vi gøre ved Hartvigsen, hvis han igen kører i det gamle tøj? Har Henrik J en bedre dag end sidst? Er der tovbaner til WAT pigerne på nedkørsler? Må man køre med 29" hjul?
Rivette F8
- Palle 'PS' Madsen
- Cykelmyg
- Jan Lohmann
- 3000+ posts = spammer
Er der taget højde for pensionisterne. (halv pris/halv rute/halv højde eller lign.Philip Brint wrote:Kan vi ikke lave det som en stafet, jeg kører op, Jakob kører ned, og en tager alle grus tonse stykkerne.Jakob 'J-Lo' Lohmann wrote:Jeg vil gerne sende en klage over de mange højdemeter, mindst 2 lede bakker er at skue på rutekortet...![]()
Jeg synes vi mangler nogle løbs propositioner - Hvor længe? Er det med handicap? Er der Chicken runs, så J-lo kan køre uden om bakkerne? Er der præmier? I så fald til hvem? Hvad skal vi gøre ved Hartvigsen, hvis han igen kører i det gamle tøj? Har Henrik J en bedre dag end sidst? Er der tovbaner til WAT pigerne på nedkørsler? Må man køre med 29" hjul?

Chamois Buttt'r ~ buksecreme u. parabener
- Jan Lohmann
- 3000+ posts = spammer
- Rasmus Birk
- 1 omgang efter