Jeg takker. Vi kan lige aftale nærmere, når vi kommer tættere på.Allan Jensen wrote:Jeg kører selv (i bil), og kan tage Jacob med.
Tur til Møns klint 18.april 2010
- Jacob Korsholm
- Søger sponsor!
- Peter Christensen
- 3000+ posts = spammer
- Steen Andersen
- Med blød hat
- Peter Christensen
- 3000+ posts = spammer
Nej, men så får du kun en trediedel af det beløb som en bil med 3 personer vil få. Det er op til jer selv, men der er ingen grund til at køre afsted i tomme biler.Steen Andersen wrote:Vil det sige hvis man køre alene i bil så får man ikke en øre????![]()
eller måske 2 i bilen.?? sur røv at ha en gulplade bil.
Gid det snart var maj...!
- Steen Andersen
- Med blød hat
- Claus Wagner
- Fuldblods MTB'er
- Steen Andersen
- Med blød hat
Claus Wagner wrote:SLAGTEREN melder sig under fanerneHar ikke bil i den pågældende weekend
Er der nogen der kan give et lift? Gerne fra herlev
Jeg kan godt samle dig op i Herlev hvis det er??

Tykke kan også have tynd mave 

- Claus Wagner
- Fuldblods MTB'er
Det lyder godtSteen Andersen wrote:Claus Wagner wrote:SLAGTEREN melder sig under fanerneHar ikke bil i den pågældende weekend
Er der nogen der kan give et lift? Gerne fra herlev
Jeg kan godt samle dig op i Herlev hvis det er??men hvis det står ned i stænger gidder jeg altså ikke køre til møn for at blive våd

INTET ER UMULIGT FOR DEN DER BÆRER VILJEN I HJERTET!
- Steen Andersen
- Med blød hat
-
- Helt uden puls...
Er det ikke en lidt dårlig ide at køre helt til Møn, når klubben skal vise rute frem i den modsatte ende af landet
???
Det er da fint at komme lidt rundt, men sporet på Møn er altså ikke det helt store fantastiske trip..jeg vil faktisk påstå at det er langt sjovere at køre ruten i Isterød..
Måske skulle alle klubbens kræfter samles om en ting af gangen.. vi hævder jo at vi er en social klub..det virker sgu lidt mærkligt at dele op lige denne dag..folk har jo afsat dagen og det er vel sjovere at flest muligt mødes ...
Ikke kritik af turudvalget, bare lige et lille pip her fra køge..

Det er da fint at komme lidt rundt, men sporet på Møn er altså ikke det helt store fantastiske trip..jeg vil faktisk påstå at det er langt sjovere at køre ruten i Isterød..
Måske skulle alle klubbens kræfter samles om en ting af gangen.. vi hævder jo at vi er en social klub..det virker sgu lidt mærkligt at dele op lige denne dag..folk har jo afsat dagen og det er vel sjovere at flest muligt mødes ...
Ikke kritik af turudvalget, bare lige et lille pip her fra køge..
Rene "Der Alte" fra køge
Check "Team Pronghornracing blog"
nyheder fra det store udland
Check "Team Pronghornracing blog"
nyheder fra det store udland
- Steen Andersen
- Med blød hat
-
- 3000+ posts = spammer
Weekenderne mod H12 er altid rimeligt bookede, så sansynligheden for dette problem kunne opstå, har hele tiden været stor.Steen Andersen wrote:jeg er helt enig Rene, men nu har denne tur været fremme i ca 3 uger, og så finder man på at lave rutefremvisning den 18det synes jeg ikke man høster mange kokkehuer for, men det er bare min mening, nu står man og vil gerne begge dele.
![]()
Mener også H12 er langt mere vigtig, håber vi kan rykke turen, da jeg meget gerne vil med til Møn - men jeg overlever.
- Peter Christensen
- 3000+ posts = spammer
Ja det er ikke helt godt koordineret, men det er der ikke det store at gøre ved lige nu. Jeg prøvede at placere Møn turen tilstrækkeligt tidligt i forhold til H12 da det normalt er lidt hektisk i ugerne op til løbet. Folk må selv vælge hvad de ønsker at deltage i, så planen er at turen stadig bliver gennemført.
Gid det snart var maj...!
- Morten Hartvigsen
- 3000+ posts = spammer