Så jeg tror ikke Klaus kan deltage (nr. 5 på listen)Straarup wrote:Det er ikke noget jeg bruger, men sikkert noget jeg har brug for.
Men den week-end kan jeg desværre ikke.
..
//Strået
Tekniktræning med Klaus Nielsen d. 14. marts kl. 10.00
- Morten Hartvigsen
- 3000+ posts = spammer
Det nærmere læsning tror jeg du har ret Morten. Posten er rettet og der er dermed 1 ledig plads tilbage nuMorten Hartvigsen wrote:Så jeg tror ikke Klaus kan deltage (nr. 5 på listen)Straarup wrote:Det er ikke noget jeg bruger, men sikkert noget jeg har brug for.
Men den week-end kan jeg desværre ikke.
..
//Strået
Henrik
Er du i tvivl så læg hård ud, sæt farten op undervejs og slut så af med en spurt. Så kan det ikke gå helt galt.
Er du i tvivl så læg hård ud, sæt farten op undervejs og slut så af med en spurt. Så kan det ikke gå helt galt.
- Palle 'PS' Madsen
- Cykelmyg
Så er deltagerlisten opdateret.
Der er p.t. 4 ledige pladser, ingen der vil med på falderebet ??
Tjeck om dit navn er med og på den rigtige dag.
Vedr. sted vil det blive meldt ud på tirsdag aften eller onsdag morgen da den sidste sne recce lige skal overståes. Såfremt det ikke er muligt at gennemføre det grundet for meget sne/is vil arrangementet blive aflyst
Vedr. selve dagen, skal i møde op med friske ben og det udstyr i normalt ville vælge til et løb. Dette vil sige bl.a. dæk valg, drikke system m.m. da der vil blive lagt vægt på fart denne dag. Men fart på den gode måde så det kan holdes i et helt løb
Da jeg ikke selv kan deltage vil jeg ønske jer alle en god dag og glæder mig til at få en breifing så jeg selv kan få et par fiduser
Er der en der vil stå for indkøb af lidt drikkelse og sanwich ??
Der er p.t. 4 ledige pladser, ingen der vil med på falderebet ??
Tjeck om dit navn er med og på den rigtige dag.
Vedr. sted vil det blive meldt ud på tirsdag aften eller onsdag morgen da den sidste sne recce lige skal overståes. Såfremt det ikke er muligt at gennemføre det grundet for meget sne/is vil arrangementet blive aflyst

Vedr. selve dagen, skal i møde op med friske ben og det udstyr i normalt ville vælge til et løb. Dette vil sige bl.a. dæk valg, drikke system m.m. da der vil blive lagt vægt på fart denne dag. Men fart på den gode måde så det kan holdes i et helt løb

Da jeg ikke selv kan deltage vil jeg ønske jer alle en god dag og glæder mig til at få en breifing så jeg selv kan få et par fiduser

Er der en der vil stå for indkøb af lidt drikkelse og sanwich ??
Henrik
- Claus Wagner
- Fuldblods MTB'er
- Claus Wagner
- Fuldblods MTB'er
-
- Helt uden puls...
Så er der blevet reccet for en egnet rute under disse lidt vanskelige og vinterlige forhold.
Start punktet vil være fra P-pladsen i svinget Fruebjergvej og Gadevangsvej oppe i Grib Skov.
http://map.krak.dk/m/pn2cm
Der vil være en sidste fin recning på torsdag hvor de næste par dages frost m.m. vil blive vurderet. Hold derfor øje med tråden for evt. korrektioner.
Start punktet vil være fra P-pladsen i svinget Fruebjergvej og Gadevangsvej oppe i Grib Skov.
http://map.krak.dk/m/pn2cm
Der vil være en sidste fin recning på torsdag hvor de næste par dages frost m.m. vil blive vurderet. Hold derfor øje med tråden for evt. korrektioner.
Henrik
- Peter 'TB'
- BOFH