Niteridetur Jonstrup iaften?

Forum udelukkende omhandlende ture på mountainbike. Husk at skrive: tid/sted/dato i overskriften.
Post Reply
Alex N
Helt uden hænder!

Niteridetur Jonstrup iaften?

Post by Alex N »

Nogen vil med på en niteridetur? Starter iaften kl20 fra JonstrupKro eller Vangerhus. Pga sne så køre vi alternativ ruter. Vil gerne køre noget bakke/interval ved søndersø.

mvh, alex
Don't be a mad dogg G - hit that trail hard!
Alex N
Helt uden hænder!

Post by Alex N »

Tak for igår boyz selvom det var meget unflow:) GGGGRRRRRR hader den f___ bulldozer der smadre skoven!!!
Don't be a mad dogg G - hit that trail hard!
Niels P
3000+ posts = spammer

Post by Niels P »

greeky wrote:Tak for igår boyz selvom det var meget unflow:) GGGGRRRRRR hader den f___ bulldozer der smadre skoven!!!
Lyder ikke til at være særligt farbar. Kan du give en mere beskrivende omtale af forholdene
/Niels
Lars W
Ny på Hustleren

Post by Lars W »

selv tak, greeky. Jeg kan desværre ikke race med mañana !

Niels : Der var ikke meget flow, da de store hjulspor fra skovmaskinerne egentlig gjorde det nemmere at kile sig dybt ned i sneen og miste al fart. Nogle steder var senoverfladen tilpas hård til at få fart på. Det røde spor er hård kost lige nu synes jeg. Vi prøvede flere steder i nærheden af Jonstrup og gav op..
Flemming Elhøj
1 omgang efter

Post by Flemming Elhøj »

Personligt har jeg opgivet at kører i skoven. Som I skriver er det stort set umuligt at få flow i sin kørsel. Det bliver kun til landevejtræning, og det er jævnt kedeligt. Jeg tager hatten af for dem der orker at kører på MTB sporerne.
Det er træningen der tæller...ikke udstyret!!!
Jan Lohmann
3000+ posts = spammer

Post by Jan Lohmann »

Forleden kørte jeg og flere andre Hustlere 1 1/2 time omkring Farum sø og i Ganløse Orned.

Omkring søen var sneen trammet hård, i et smalt spor, af fodgænger og alle de store skovveje var ryddede så at kørsel med et rimeligt flow var mulig.
Chamois Buttt'r ~ buksecreme u. parabener
Post Reply