Tur til Store Dyrehave søndag den 3.jan kl. 10
- Philip Brint
- Asfalt nej tak!
- John Bo Christensen
- Fås den i carbon?
- John Bo Christensen
- Fås den i carbon?
Mudderdæk er nok i overkanten, men nogle gode knopper og lavt tryk virker fint. Kørte med Conti Mountain King 2.0 bar i begge. Det virkede fint - specielt var jeg glad for det gode greb i kurverne.Niels Pind wrote:Mudderdæk eller helårs....?Philip Brint wrote:Der er nærmest ikke faldet noget så det er bare op på hesten, og ud i skoven.
Mvh John
We apologize for the inconvenience.
- Philip Brint
- Asfalt nej tak!
- Henrik Storgaard
- Med nyvasket cykel
- Daniel Profitlich
- Træder stor mølle!
- Daniel Profitlich
- Træder stor mølle!
Tak til Kenny og Henrik for at slæbe mig rundt. Vinterstøvler MED vinterovertræk og skivanter var the-name-of-the-game. Ingen kolde fødder og fingre selv om temperaturen lå mellem -8 og -9.
De stenhårde hjulspor kostede mig dog luften bagpå da mit dæk lige blev vredet af fælgen. Det hoppede dog selv på plads og skulle bare pumpes igen - Specialized rocks
. Ellers bliver sporet vist ikke meget bedre på denne årstid. Hårdt som en sommerdag efter 2 måneders tørke og kun enkelte isklatter på de store stier. Har dog nok efterladt min mobil på sporet Æv men så er det måske undskyldningen for at købe den Iphone...
Der kommer lidt video når jeg lige får klippet lidt i den.
De stenhårde hjulspor kostede mig dog luften bagpå da mit dæk lige blev vredet af fælgen. Det hoppede dog selv på plads og skulle bare pumpes igen - Specialized rocks

Der kommer lidt video når jeg lige får klippet lidt i den.
/Niels
- Jesper Holgersen
- Ny på Hustleren
- Henrik Storgaard
- Med nyvasket cykel
- Tobias Sonne
- Mangler fart
Ja tak for godt selskab. Hustlerne er sgu altid i godt humør.
Jeg fatter ikke helt tiden(den holder vi for os selv). Underlaget kævede lidt teknik her og der , men var stenhårdt og cyklen fejlede ikke noget. Så det er vist kun kondien og benene der kan klantres for det.
@Niels du tager da en tur mere og finder den.
@Henrik Jeg går i benhård træning fra nu af og frem til hotcup. Så du siger bare til når du skal ud på en afslappende tur.
Skal jeg scanne artiklen eller har du fundet den online.
Jeg fatter ikke helt tiden(den holder vi for os selv). Underlaget kævede lidt teknik her og der , men var stenhårdt og cyklen fejlede ikke noget. Så det er vist kun kondien og benene der kan klantres for det.
@Niels du tager da en tur mere og finder den.
@Henrik Jeg går i benhård træning fra nu af og frem til hotcup. Så du siger bare til når du skal ud på en afslappende tur.
Skal jeg scanne artiklen eller har du fundet den online.
- Jens Ebbesen
- Altid med hjelm