Pas på max lasten, mener det er 45 kg?Torben wrote:Der er nogle i HMTBK der kan et triks så de kan have 5 cykler på en Thule holder til 3 cykler. Det er noget med en cykel på hovedet og nogle strips.
Tur Til Svensken d. 27/12.. YES SIR
-
- 3000+ posts = spammer
- Palle 'PS' Madsen
- Cykelmyg
- Casper Ortvald
- Set på landevejen!
bla bla bla...
Jeg skrev 3-4 cykler og de fleste har en stor thule til 3 cykler, og flere har også til taget.
Min Thule må laste 60kg, (plads til 3 cykler.) (og så 1 på taget)
Jeg har lavet en lille liste over folk og transport ud fra det folk har skrevet.
Som i nok kan se så er der en eller flere der skal hive en bil frem, samt Jeg ikke er klar over hvor mange der kan være med hos ClausW.
Hvis der er nogen der har nogle goe ideer til hvor vi skal kører så råb op, jeg har ikke kikket kort endnu (og spor) så slaget er frit.
Go Jul
Jeg skrev 3-4 cykler og de fleste har en stor thule til 3 cykler, og flere har også til taget.
Min Thule må laste 60kg, (plads til 3 cykler.) (og så 1 på taget)
Jeg har lavet en lille liste over folk og transport ud fra det folk har skrevet.
Som i nok kan se så er der en eller flere der skal hive en bil frem, samt Jeg ikke er klar over hvor mange der kan være med hos ClausW.
Hvis der er nogen der har nogle goe ideer til hvor vi skal kører så råb op, jeg har ikke kikket kort endnu (og spor) så slaget er frit.
Go Jul
'''You're just jealous because the voices only talk to me.'''
- Steen Andersen
- Med blød hat
Jeg køre selv og har plads til 1 pers mere.
Last edited by Steen Andersen on 17 Dec 2009, 19:09, edited 1 time in total.
Tykke kan også have tynd mave 

- Palle 'PS' Madsen
- Cykelmyg
- Jesper Holgersen
- Ny på Hustleren
- Steen Andersen
- Med blød hat
- Jan Lohmann
- 3000+ posts = spammer
- Peter Christensen
- 3000+ posts = spammer
Steen, skulle vi ikke kører fælles da jeg har plads til 1 mere og umiddelbart kører du alene ??Steen A wrote:Jeg køre selv og har plads til 1 pers mere.
Vi kunne evt. mødes hos Staarup og pakke cykler på min trækkrog ??
SMS evt. På 2854 4714
Henrik
Er du i tvivl så læg hård ud, sæt farten op undervejs og slut så af med en spurt. Så kan det ikke gå helt galt.
Er du i tvivl så læg hård ud, sæt farten op undervejs og slut så af med en spurt. Så kan det ikke gå helt galt.
- Casper Ortvald
- Set på landevejen!
jeg har (grundet lorte Internet) haft det svært ved at surfe en rute på gpsies.com Men det er lykkes at få bare en smulle frem og her er en ide til ruten.
Som udgangs punkt for turen tænkte jeg denne (vidst også en vi har kørt en del gange før) http://www.gpsies.com/map.do?fileId=gaqqkwcsopawduvs
Det bliver ihvertfaldet der vi smider bilerne.
Problemet med den rute, og lidt den skov, er at det meget er en fed tur i skoven ud, og en længere tur på asfalt hjem. Men det klare vi jo nok.
Tænkte at kombinere den lidt med noget af Jais's rute fra tidligere år, da den ligger undervejs.
http://www.gpsies.com/map.do?fileId=sgwdkyjyxcdljzal
hvis der sidder en og brænder inde med en FED rute, så råb endelig op, der var meget færre ruter på site't end jeg havde regnet med (talte 4-5 stk)
Ang. transport, så må dem der mangler plads råbe op, og dem der stadig har en plads sige til.
Jeg har plads til en mere med cykel. og om muligt kan jeg godt have en af måløv-bilens cykler så der kan fyldes ud med personer der.
dmi lover pt, at det bliver lidt vådt men ikke noget der burde holdes os hjemme... bare husk en go vindvest og godt med rom-toddy
Som udgangs punkt for turen tænkte jeg denne (vidst også en vi har kørt en del gange før) http://www.gpsies.com/map.do?fileId=gaqqkwcsopawduvs
Det bliver ihvertfaldet der vi smider bilerne.
Problemet med den rute, og lidt den skov, er at det meget er en fed tur i skoven ud, og en længere tur på asfalt hjem. Men det klare vi jo nok.
Tænkte at kombinere den lidt med noget af Jais's rute fra tidligere år, da den ligger undervejs.
http://www.gpsies.com/map.do?fileId=sgwdkyjyxcdljzal
hvis der sidder en og brænder inde med en FED rute, så råb endelig op, der var meget færre ruter på site't end jeg havde regnet med (talte 4-5 stk)
Ang. transport, så må dem der mangler plads råbe op, og dem der stadig har en plads sige til.
Jeg har plads til en mere med cykel. og om muligt kan jeg godt have en af måløv-bilens cykler så der kan fyldes ud med personer der.
dmi lover pt, at det bliver lidt vådt men ikke noget der burde holdes os hjemme... bare husk en go vindvest og godt med rom-toddy
'''You're just jealous because the voices only talk to me.'''