Vi er tre weekend-kriger fra Måløv (Jesper Holgersen som også ses herinde + 1 mere) som syntes det lyder som en fed tur og er helt klart frisk på udfordringen!! Vi er IKKE begyndere, men syntes alligevel at ryttere under 70 kg på en eller anden måde snyder!!
Kl 9-16 incl. køretid.... Så gætter jeg på at det giver cirka 4-5 timer i sadlen - er det helt forkert?
Nogen som kan "male et billede" på sværhedsgraden/niveauet af ruten lidt bedre? Højdemeter? Kan man sammenligne det med niveauet på 103 km Mtb Marathon i Hillerød, eller "hur"?
Antal km er jeg ikke helt sikker på men en 50-60 km er nok ikke urealistisk. Det er selvf. lidt flere højdemeter end normal dk-tur, men ikke noget vildt.
'''You're just jealous because the voices only talk to me.'''
Jeg har også fået udgangstilladelse til den 27.
Har ikke lige overblik over transporten derover.
Ville det være smart at gå sammen nogle stykker og så tage en trailer med derover til cyklerne?
jeg har ikke lige internet derhjemme pt, men jeg laver en update meget snart hvor vi lige for overblik over transporten.. vi er jo blevet en del, men la os se, der er altid nogen der tøser ud i sidste øjeblik.
ang. trailer tror jeg ikke det kan svare sig, det er både dyere med færgen, og vi skal alligevel have folk fragtet derop. de fleste biler kan have 3-4 cykler hvis de gider (og det gør de).
'''You're just jealous because the voices only talk to me.'''
Jeg har aftalt med Jais at jeg kan tage ham med i bilen. Da jeg har plads til 3 cykler mangler jeg bare en mere fra Lyngby-Gentofte området. Hvad med dig Hanne - du bor jo ikke langt fra mig?
Casper Ortvald wrote: de fleste biler kan have 3-4 cykler hvis de gider (og det gør de).
Lyder godt med transport update.
Jeg kan ikke lige komme på, at jeg nogen sinde har set 4 mtbs på en bil i den tid jeg har været med i sporten. Det handler vel ikke om vilje, men om udstyr.
Men igen, traileren var bare et foreslag.