Sidste gang jeg deltog, i 2005, var det en blandet fornøjelse. Supergod start, og jeg fandt en hurtig gruppe til at hænge på de første 25-30km. Så punkterede jeg og fandt ud af at: (a) min pumpe ikke rigtig virkede og (b) min reserveslange var defekt. Da jeg havde gået et laaaangt stykke tid var jeg så heldig at møde en PMC'er der lånte mig slange og pumpe
Gunnar Gudnason wrote:Jeg overvejer at køre den korte.
Sidste gang jeg deltog, i 2005, var det en blandet fornøjelse. Supergod start, og jeg fandt en hurtig gruppe til at hænge på de første 25-30km. Så punkterede jeg og fandt ud af at: (a) min pumpe ikke rigtig virkede og (b) min reserveslange var defekt. Da jeg havde gået et laaaangt stykke tid var jeg så heldig at møde en PMC'er der lånte mig slange og pumpe
Men da var løbet kørt.
Sidste gang jeg deltog (2 år siden) punketere jeg tre gange på 1. runde og tog en taxa tilbage til mål da antalet af slanger var brugt op! Mon ikke jeg prøver den lange?
hmm, den vil jeg også have revance på, vi var en gruppe på 10 der kørte sammen hele vejen (kan godt anbefales).... lå nr.2 på den korte fra 1000 til 700m før mål .. og blev så 6-7 ' er.... mega taktisk kørsel HELE vejen, og især det sidste stykke på asfalten, med stærk sidevind...
Efter at have hånet og spillet smart i snart 12 måneder, må jeg desværre melde pas på Gribben i år, og overlade 77km tronen til en anden. Må den bedste mand vinde.
Nu skal jeg også prøve, har aldrig kørt dette løb før
Tilmeldt 42km
Det er altid sjovt at køre de samme løb som Tommy, det er utroligt hvad han oplever og kan huske efter løbet, så jeg plejer at få min kone til at læse Tommys løbsberetninger