½ dags tur i Tisvilde d. 27/9 kl. 10:00
- Rasmus Birk
- 1 omgang efter
Tak for en god tur.
Håber I andre nød pauserne ind i mellem ;o)
Er "lidt" træt, men har det ellers godt. Kramperne er gået over, og jeg fik heldigvis ikke nogle på vej hjem i bilen.
Har personligt heller ingen mén efter min koldbøtte ned af en skråning - cyklen skal dog lige have rettet bilen i forhjulet lidt ud.
Håber I andre nød pauserne ind i mellem ;o)
Er "lidt" træt, men har det ellers godt. Kramperne er gået over, og jeg fik heldigvis ikke nogle på vej hjem i bilen.
Har personligt heller ingen mén efter min koldbøtte ned af en skråning - cyklen skal dog lige have rettet bilen i forhjulet lidt ud.
- Henrik Storgaard
- Med nyvasket cykel
Jamen også et tak her fra sofaen
Det var jo en helt fantastisk hyggelig tur med både hyggetril, bakker og lidt udfordringer på nedkørslerne, og vi er glade for at i hjalp med at spise fiskelagkagen, så jeg ikke skal have den til morgenmad i morgen 
Så det er da ikke utænkeligt at det sker igen til næste år.....
Jeg har smidt lidt billeder op HER

Så det er da ikke utænkeligt at det sker igen til næste år.....
Jeg har smidt lidt billeder op HER
- Alice 'Cooper'
- Yndlingsfarve: Grøn
Dejligt vejr---------skønt!
Fed rute---------------lækkert!
Skøn skov-----------Jubiiii!
Godt selskab--------YES!!
Lækker afslutning-----------Mums!!
PANDEKAGER MED NUTELLA OG VANILIEIS!!!----------VERDENSKLASSE!!
Tak til alle og specielt til Henrik for at føre an og lægge hus til, men mest til pandekagemesteren Helle som viste sig som en gudinde og lavede pandekager og købte Nutella mens vi var ude og brænde krudt af!
Vi glæder os allerede til weekend udvielsen næste år!
Tak til alle og specielt til Henrik for at føre an og lægge hus til, men mest til pandekagemesteren Helle som viste sig som en gudinde og lavede pandekager og købte Nutella mens vi var ude og brænde krudt af!

Al træning er god Adventure træning!
Husk 600 gr grønt om dagen.
Husk 600 gr grønt om dagen.
- Morten Hartvigsen
- 3000+ posts = spammer
- Henrik Storgaard
- Med nyvasket cykel
- Jan Lohmann
- 3000+ posts = spammer
Det lyder lækkert og langt mere tillokkende end Øbro's kagebord, menAlice 'Cooper' wrote:Dejligt vejr---------skønt!
Tak til alle og specielt til Henrik for at føre an og lægge hus til, men mest til pandekagemesteren Helle som viste sig som en gudinde og lavede pandekager og købte Nutella mens vi var ude og brænde krudt af!![]()
Alice du glemt:
Fantastisk cykelmekaniker.............Jubiiii!
Tænk at han så udgik efter 4,5 km efter endnu en punktering!
Chamois Buttt'r ~ buksecreme u. parabener
Jeg takker også herfra, det var bare en herlig dag.
Er godt nok bombet idag tror det var den/de sidste bakke(r) i 100 meter skoven (kan ikke huske navnet på den sidste skov).
Det der Hillerød Marathon nope
til næste år bliver det "Henriks Tisvilde" og "Helles Pandekager" 
Er godt nok bombet idag tror det var den/de sidste bakke(r) i 100 meter skoven (kan ikke huske navnet på den sidste skov).
Det der Hillerød Marathon nope

Frog jumps er vejen frem ....
- Henrik Storgaard
- Med nyvasket cykel
Den hedder 'Dunkeskoven'Straarup wrote:Jeg takker også herfra, det var bare en herlig dag.
Det der Hillerød Marathon nopetil næste år bliver det "Henriks Tisvilde" og "Helles Pandekager"

Nu da det ser ud til at jeg permanent har udelukket mig selv fra at køre Marathon MTB i Hillerød

- Hanne
- Med nyvasket cykel
Hov hov.. det behøver jo ikke ligge samme dag som Hillerød Maraton.. for så kan jeg nemlig også deltage
..
Og det behøver vel ikke kun være én gang om året at du arrangerer sådan en tur..
Vi har jo en hel vinter nu til vores rådighed.. Og Tisvilde er jo altid dejlig at køre i
/Hanne

Og det behøver vel ikke kun være én gang om året at du arrangerer sådan en tur..
Vi har jo en hel vinter nu til vores rådighed.. Og Tisvilde er jo altid dejlig at køre i

/Hanne
Hvis alt er under kontrol - så kører du for langsomt.
http://cykelmyginden.blogspot.com/
http://cykelmyginden.blogspot.com/
- Alice 'Cooper'
- Yndlingsfarve: Grøn
- Henrik Storgaard
- Med nyvasket cykel
Den er nu installeret i min bil, så du kan enten få den når vores veje krydser, eller du kan hente den i Fr.Værk/Hillerød/Glostrup, alt efter temperamentAlice 'Cooper' wrote:Ja det er så min .....Henrik Storgaard wrote:Jeg fandt for iøvrtigt en sort Gary Fisher hue i sofaen. Den er lige lille nok til mig, så ejermanden må gerne få den tilbage