Søndag d 20/9 kl 9:00 - St. Dyrehave
- Philip Brint
- Asfalt nej tak!
Søndag d 20/9 kl 9:00 - St. Dyrehave
Udstyret skal checkes, bremseklodserne skal slides til og formen have den sidste afpudsning inden MTB Marathon.
Vi kører fra Allerød St. kl 9:00 og kører et par timer eller 3, i et fornuftigt men ikke for højt tempo. Der vil plads til lidt cykle justeringer under vejs.
Nogen friske??
Vi kører fra Allerød St. kl 9:00 og kører et par timer eller 3, i et fornuftigt men ikke for højt tempo. Der vil plads til lidt cykle justeringer under vejs.
Nogen friske??
Rivette F8
- Jan Lohmann
- 3000+ posts = spammer
- Rasmus Birk
- 1 omgang efter
- Morten Hartvigsen
- 3000+ posts = spammer
total OT :-)
NB: Jeg kører vist også i furesø/hareskoven søndag rimeligt tidligt
- Jens Ebbesen
- Altid med hjelm
- Steen Andersen
- Med blød hat
- Tobias Sonne
- Mangler fart
- Jan Lohmann
- 3000+ posts = spammer
Dejligt med at par hjemmefødningen i front, det sætter tempoet en anelse op og hvor er St. Dyrhave et dejligt sted at cykle, men har det hele for sig selv.
Dejlig tur på asfaltlignede spor. Philip jeg er spændt på at høre nyt om dit helbred og cyklens tilstand. Jeg håber at alt er vel?
Synd for de som ikke nåede frem, men mon ikke sucessen gentages?
Dejlig tur på asfaltlignede spor. Philip jeg er spændt på at høre nyt om dit helbred og cyklens tilstand. Jeg håber at alt er vel?
Synd for de som ikke nåede frem, men mon ikke sucessen gentages?
Chamois Buttt'r ~ buksecreme u. parabener
- Philip Brint
- Asfalt nej tak!
Tak for turen, så længe det varede. Fik en gren gennem bremseskiven, så den kom i klemme i forgaflen. Vupti, flyvetur med hovedet lige i jorden (Fedt at mærke at hjelmen tog skraldet). Jeg har det OK, er lidt øm i nakken, men det var jeg også inden vi og afsted. Fys'en er på vej, så mon ikke det kan klares. Blå mærker og små sår flere steder, men ikke noget alvorligt.
Cyklen klarede sig rimeligt, en MEGET skæv bremseskive, og tilsyneladende en vredet frempind. Men jeg ved først i morgen om det er styr eller frempind eller begge dele. Alt andet ser ud til at have overlevet.
Turen skal da gentages, for det er faktist et dejligt sted at køre. Vi kan bare glæde os til der kommer et officielt spor deroppe.
Cyklen klarede sig rimeligt, en MEGET skæv bremseskive, og tilsyneladende en vredet frempind. Men jeg ved først i morgen om det er styr eller frempind eller begge dele. Alt andet ser ud til at have overlevet.
Turen skal da gentages, for det er faktist et dejligt sted at køre. Vi kan bare glæde os til der kommer et officielt spor deroppe.
Rivette F8
- Hanne
- Med nyvasket cykel
God bedring Philip.
Jeg har også været i St Dyrhave i dag.. fik ialt 100 km i stængerne så nu skal der restitueres..
.. har set mange hustlere i dag, men de kørte sgu så stærkt så de ikke så når jeg vinkede..
Men nu er vi klar til Hillerød Maraton på søndag
/Hanne
Jeg har også været i St Dyrhave i dag.. fik ialt 100 km i stængerne så nu skal der restitueres..

Men nu er vi klar til Hillerød Maraton på søndag
/Hanne
Hvis alt er under kontrol - så kører du for langsomt.
http://cykelmyginden.blogspot.com/
http://cykelmyginden.blogspot.com/
Tak for en fin tur idag, på gode spor som jeg ikke havde prøvet før i St. dyrehave.
God bedring til Philip, det så voldsomt ud da du røg over styret, håber du snart er på toppen igen!
Også tak til Kent for forfriskninger inden turen hjem til Lynge, det var super
Jeg ruller gerne med på tur igen en anden dag, det var hyggeligt selskab og godt tempo
Vh. Daniel
God bedring til Philip, det så voldsomt ud da du røg over styret, håber du snart er på toppen igen!
Også tak til Kent for forfriskninger inden turen hjem til Lynge, det var super

Jeg ruller gerne med på tur igen en anden dag, det var hyggeligt selskab og godt tempo

Vh. Daniel
- Jens Ebbesen
- Altid med hjelm
Ja tak for turen i dag fedt vejr at køre i, og rart at være på hjemmebane, så jeg kunne få lov at trække Senior lidt (Han hader det, han skal helst ligge foran
)
Philip er blevet fodret med numre på Fys og knoglebrækker, så hvis maskinen kan blive klar er han da hurtigt på sporet igen.
Jeg regner med dig, Senior, på søndag til en forbandet god dag i strålende solskind i det nordsællanske...

Philip er blevet fodret med numre på Fys og knoglebrækker, så hvis maskinen kan blive klar er han da hurtigt på sporet igen.
Jeg regner med dig, Senior, på søndag til en forbandet god dag i strålende solskind i det nordsællanske...

Scott Spark 10
11,0 kg just lost another 0,2 kg Wooo
11,0 kg just lost another 0,2 kg Wooo
- Jan Lohmann
- 3000+ posts = spammer
Så ska jeg da trækkes med et tovJens Ebbesen wrote:Ja tak for turen i dag fedt vejr at køre i, og rart at være på hjemmebane, så jeg kunne få lov at trække Senior lidt (Han hader det, han skal helst ligge foran)
Jeg regner med dig, Senior, på søndag til en forbandet god dag i strålende solskind i det nordsællanske...![]()

Chamois Buttt'r ~ buksecreme u. parabener