Lånes: Thule cykelholder til træk
-
- Stuntcyklist!
Lånes: Thule cykelholder til træk
Jeg vil meget gerne låne en Thule cykelholder til 3 cykler fra på torsdag den 27/8 til søndag den 30/8. Dusør gives
- Henrik Storgaard
- Med nyvasket cykel
- Casper Ortvald
- Set på landevejen!
-
- Stuntcyklist!
Det er superlækkert med alle tilbagemeldingerne. Det er 3 "voksne" cykler der skal en tur til Norge og køre Birkebeineren i næste weekend. Så Henrik jeg udskyder dine udfordringer med hængemodellen, men tak for tilbuddet.
Casper, det er jo et perfekt løb for 29" med de lange bakke og næsten ingen singletrack, kun store huller og kæmpe rødder som et 29" hjul ikke vil bemærke. Så måske skulle jeg gå med på denne 29" feber og anskaffe mig en - findes der en 29" som fully?
Jan har også en holder jeg kan låne, så det bliver den. Men igen tusinde tak for alle tilbud.
Casper, det er jo et perfekt løb for 29" med de lange bakke og næsten ingen singletrack, kun store huller og kæmpe rødder som et 29" hjul ikke vil bemærke. Så måske skulle jeg gå med på denne 29" feber og anskaffe mig en - findes der en 29" som fully?
Jan har også en holder jeg kan låne, så det bliver den. Men igen tusinde tak for alle tilbud.
- Casper Ortvald
- Set på landevejen!
Jojo da der findes også Two Niners i Fully.... eller.. der står da en her i min stue lige pt 

Du har jo også størrelsen, så du kan jo sige til hvis du skal prøve en tur endag.
Birkebeineren.. hmmm fik faktisk en billet tilbudt igår.. måske man skulle tage sig sammen og trille den lille tur

Du har jo også størrelsen, så du kan jo sige til hvis du skal prøve en tur endag.
Birkebeineren.. hmmm fik faktisk en billet tilbudt igår.. måske man skulle tage sig sammen og trille den lille tur

'''You're just jealous because the voices only talk to me.'''
- Peter Juul
- Helt uden hænder!
- Casper Ortvald
- Set på landevejen!
Griner - så jeg forstår din kommentar sådan - at hvis jeg ser damen i din cykkel så er jeg til damer - er du enig?
Jeg er sikker på, at du kan få disp til at køre HOW på den.....efter nærmer eftertanke -kørte du forresten den første etappe på den og iført lysserød WAT vest?
Spøg til side - godt at se at der findes andre faver end sort på MBT market....og at der er nogen som har mod til at købe dem.......
Jeg er sikker på, at du kan få disp til at køre HOW på den.....efter nærmer eftertanke -kørte du forresten den første etappe på den og iført lysserød WAT vest?
Spøg til side - godt at se at der findes andre faver end sort på MBT market....og at der er nogen som har mod til at købe dem.......