nærmere 14.15 ved stationen under broen. Kører måske det hele, måske kun den ene eller anden side. Forvent mudder og at blive beskidt, da vi køre sporet selv. Husk dog at mudder og mygger indholder en masse protein
Any takers?
Så er der også chancen for, at jeg kører det blå (Rude) på søndag hvis vejret er ok.
Tror ikke vi bliver særlig beskidt faktisk. Solen skinner og de fleste mudderpøl kan undgås. Kender bare ikke alle de stier der køre over, under og udenom det røde. Så hvis det er mudder og snavs I er bange for, kan I nok lade være med det.
Var en tur med kæresten i Ganløse Eget og se på rute til onsdagens HOW og Kædestrammerløbet: http://www.offroadmtb.dk/.
Skoven er fin og det er en rigtig god rute som WAT tøserne disker op med. Let uden at være kedelig. I kan godt glæde jer tøser. Fedt også at se nogle nye spor
Har også tænkt mig at tage derop til Babes on Bikes afd. 1 og filme lidt af løbet hvis arbejdet tillader det.
Mht i dag var det røde slet ikke så mudret som forventet...næsten ikke overhovedet faktisk. Så det var bare en rigtig god tur uden snavs.
Vi mødte også en der ikke kendte vejen så godt, så fik han invitation at følge med os. Han kørte på en hvid Gary Fisher 29'er købt af en skaldet mand hos Ritter cykler, som også har sådan en, og sværer ved 29ér. Jeg har en idé om, at det er en af jer han købte den af? Han var glad for sin cykel i hvert fald.
paul snyder wrote:
Vi mødte også en der ikke kendte vejen så godt, så fik han invitation at følge med os. Han kørte på en hvid Gary Fisher 29'er købt af en skaldet mand hos Ritter cykler, som også har sådan en, og sværer ved 29ér. Jeg har en idé om, at det er en af jer han købte den af? Han var glad for sin cykel i hvert fald.
må være ham der har en forkærlighed for brændenælder og tidsler