Jeg trænger seriøst til at få rørt benene efter et par uger næsten uden træning. Så en tur i Hareskoven på et af sporene derude (jeg kan dem stadig ikke) i et moderat tempo med en flok Hustlere vil være top nice
Jeg har planer om enten Tisvilde eller Gribskov i morgen eftermiddag hvis der skulle være interesse, i så fald opretter jeg en separat tråd
Henrik Storgaard wrote:Nu er det også kun fordi jeg har ferie at jeg valgte det tidspunkt. Senere på dagen skal der jo tændes op i grillen og drikkes rødvin
Perfekt....
'''You're just jealous because the voices only talk to me.'''
Peter 'TB' wrote:Æv skal arbejde :/ Har ellers meget brug for at komme ud og rulle
Nu er det også kun fordi jeg har ferie at jeg valgte det tidspunkt. Senere på dagen skal der jo tændes op i grillen og drikkes rødvin
Men lad os da få gang i den de 2 ugentlige afgange tirsdag og torsdag efter arbejdstid, hvis der er stemning for det?
Jeg er på en ugentlig tur, kan desværre ikke presse mere ind lige i øjeblikket Neno og jeg har forsøgt at køre hver onsdag (det går vist en del bedre for Neno end mig..) men jeg er frisk på at komme igang igen.
DanielS wrote:tak for turen gutter...go' lille 2 timers hygge.
...og særlig tak til Casper for 'La Tour de Brændenælder'
ca. 40% af min krop svier pt.
Henrik, held og lykke med hjelmen
Jeps, var en god tur i rigtig Casper O stil
Kan se at Specialized har noget replacement ordning på deres hjelme, så finder ud af i morgen om det også fungerer i DK.