HeelsOnWheels MTB Cup

Vores hangout, snak om løst og fast, behøver ikke handle om cykling.
Post Reply
Alice 'Cooper'
Yndlingsfarve: Grøn

HeelsOnWheels MTB Cup

Post by Alice 'Cooper' »

Hej alle

Nu er den her! Tiden er kommet for den første MTB-cup kun for kvinder!

Alt er kørt i stilling, skovene er reserveret, hjemmesiden er oppe at køre og sponsorer melder sig på banen. Så nu kan vi med stolthed præsentere Danmarks eneste MTB-cup kun for kvinder: T-Bikes HeelsOnWheels.

Her kan alle, uanset niveau, være med. Det bliver sjovt, hyggeligt og ikke mindst svedigt når vi lukker op for 4 afdelinger fordelt på 4 onsdage i august og september. Cuppen er bygget op som de fleste andre, men vi har bare fjernet de 400 råbene og masende mænd og på den måde gjort at der er masser af plads til alle. Både til nye kvinder der vil i gang, garvede racerchics der ikke er skovtrænet og erfarne MTB kramper der vil give den max gas.

Vores ambition med cuppen er at få flere kvindelige udøvere ind i sporten, så vi får bedre mulighed for at konkurrere med og mod hinanden. Samtidig håber vi at kunne skabe større fokus på kvinder og mountainbike.

Gå straks ind og kig på vores nye hjemmeside http://heelsonwheels.dk/ tilmeld dig og sæt allerede nu kryds i kalenderen på de udvalgte datoer.

Ses vi derude...det tror jeg vist nok vi gør!!!

Med venlig hilsen arrangørerne
WATeam
Last edited by Alice 'Cooper' on 25 Jun 2009, 00:11, edited 4 times in total.
Al træning er god Adventure træning!
Husk 600 gr grønt om dagen.
Neno
Ny på Hustleren

Post by Neno »

Nu med Yeti ARC
Morten Hartvigsen
3000+ posts = spammer

Post by Morten Hartvigsen »

plakaten er hængt her op på Nokia, og link sendt rundt til div. søde kvinder :-)
Sanne O
Træder stor mølle!

Post by Sanne O »

Det bliver fedt med kun kvinder på banen. Har været inde og se hvor mange som er tilmeldt og det er godt at se hvor mange vi er.

Meeeeeeeeeeen kan det virkelig passe at de eneste Hustler Tøser som er tilmeldt er Hanne og jeg. Godt nok er vi ikke mange, meeeen nu må i da lige komme ud af busken. :D
Marianne G
Helt uden hænder!

Post by Marianne G »

Lidt langt at rejse for mit vedkommende... - ville ellers være fedt!

Marianne
:thumbsup:
Daniel Smith

Post by Daniel Smith »

Jeg var ude i morges som guide (gennem mtbtours.dk) til en 'pige' polterabend eller hen aften eller hvad det hedder. Bare mig og 9 piger i Hareskoven \:D/

De første 20 minutter var lidt for 'scary' for dem, men efter to timer var de rigtig hooked - de var seje!

Jeg fortalt dem om heelsonwheels og at de skal bare kom forbi og mærke stemningen.
Last edited by Daniel Smith on 01 Aug 2009, 20:46, edited 1 time in total.
En canadier, så måske har jeg nogle stave 'fejler'.
paul snyder
Punkteret

Post by paul snyder »

Daniel, du lovede at ringe til mig så jeg kunne hjælpe i dag. Jeg er meget skuffet over for dig :D

Næ nej, good work tiger. :wink:
Alice 'Cooper'

Post by Alice 'Cooper' »

DanielS wrote:
Jeg fortalt dem om heelsonwheels og at de skal bare kom forbi og mærke stemningen.
Super arbejdet Daniel :-)

Vi ser frem til at se dig og pigerne derude :-))
Alice 'Cooper'

Post by Alice 'Cooper' »

Grundet den store intresse og tilmelding har arrangørgruppen besluttet ikke at holde eftertilmelding på dagen. Der vil ikke være mulighed for at melde sig til i skoven. Det vil sige at iaften, mandag den 3. august, er sidste chance for at tilmelde sig til den samlede cup og til 1. afd.
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Hej A.

Det er nok en skidt ide, hvis I altså har skrevet noget andet på jeres webside, i kan roligt regne med at der står ryttere i skoven, da I ikke kan få fat i alle via disse fora.

Mange venter og ser vejrudsigten, andre har læst om løbet for 2 mdr. siden, og regner med at reglerne forbliver de samme.

Jak
Alice 'Cooper'

Post by Alice 'Cooper' »

ja ja jakob ...........ved godt du venter på vejrudsigten for at se om du skal klæde dig ud i høje hæle eller plateau sko....men det går ikke, vi kan kende dig på skægget! :wink:

Men tak for vinket, det bliver som altid mødt med kyshånd :)
AnneHolm
Med nye kabler

Post by AnneHolm »

Sanne O wrote:Meeeeeeeeeeen kan det virkelig passe at de eneste Hustler Tøser som er tilmeldt er Hanne og jeg. Godt nok er vi ikke mange, meeeen nu må i da lige komme ud af busken. :D
kan desværre ikke spænde de høje hæle på denne gang - lyder ellers fedt. Kan ske jeg er klar til næste afdeling... Godt race til dig og Hanne :twisted:
Post Reply