Intervaller på onsdag kl. 19.00 ved Herstedhøje

Forum udelukkende omhandlende ture på mountainbike. Husk at skrive: tid/sted/dato i overskriften.
Post Reply
HenrikJ
Stuntcyklist!

Intervaller på onsdag kl. 19.00 ved Herstedhøje

Post by HenrikJ »

Så starter uge 2 og desværre kommer der et bobbelt pas (2 dage i træk) da min kone skal på aften arbejde om tirsdagen.

Men det skal ikke holde os fra at få høj puls og rykke lidt ved grænserne.

Vi mødes ved Natur centeret for foden af Herstedhøje onsdag kl. 19.00. Denne gang udvider vi lidt så programmet stå på 4 intervaller af 3½ minut på rundstrækningen. Derefter tager vi det kendte transportstykke for at tage et par korte bakkeintervaller på Nordsløjfen inden vi skal retur og fyre den af på det skallede bjerg. Bjerget kommer denne gang til at byde på 3x"kammen" (stigningen mellem asfaldt stykket og "enemy") dog med god restution mellem hver.

Det bliver hårdt men dejligt :wink:
Men som vanligt bliver jeg hjemme ved større regn :roll:

PS. Næste punkt i ugens program bliver om torsdagen og hvis vejret arter sig kunne weekend passet være DM løbet i Rude skov (altså i motionsklassen) ellers alternativt om søndagen. Men mere om det senere.
Henrik
Er du i tvivl så læg hård ud, sæt farten op undervejs og slut så af med en spurt. Så kan det ikke gå helt galt.
Straarup
Mangler prokontrakt

Post by Straarup »

Kommer

//Strået
Frog jumps er vejen frem ....
Peter Baade
Stuntcyklist!

Post by Peter Baade »

Jeg kommer også og kører et stort langt interval :lol:
BoS
Førstevælger!

Post by BoS »

Jeg regner med at møde op. :-)
T-Shark er (også) den fedeste låge på kirkegården
BoT
Bagfra højre-om!

Post by BoT »

Kommer - men står over torsdag.
Jan M
Træder stor mølle!

Post by Jan M »

Jeg kommer torsdag. Kan desværre ikke onsdag. Bliver torsdag samme sted, samme program?

J
HenrikJ
Stuntcyklist!

Post by HenrikJ »

[quote="Jan "janowitz""]Jeg kommer torsdag. Kan desværre ikke onsdag. Bliver torsdag samme sted, samme program?

J[/quote]

Der kommer en seperat tråd for torsdag. Det var blot for at give et indtryk af dagene på forkant
Henrik
Er du i tvivl så læg hård ud, sæt farten op undervejs og slut så af med en spurt. Så kan det ikke gå helt galt.
jesper janum
Ny på Hustleren

Post by jesper janum »

kommer nu hvor det er blevet til onsdag.
mudder gør smuk
FlemmingM
Helt uden puls...

Post by FlemmingM »

Kommer også
(synes faktisk noget af det som Henrik fortæller om begynder at virke!)
HenrikJ
Stuntcyklist!

Post by HenrikJ »

Tak for i aften. Vi var endnu engang 9 der indtog Vestskoven og fik stavgængerne til at stå og heppe.

Der var høj puls på intervaller og de korte bakker og sidst men ikke mindst blev der kørt igennem syren på de sidste lange og stejle bakker. Dejligt at smage sin morgen mad igen :shock:
Henrik
Straarup
Mangler prokontrakt

Post by Straarup »

Takker for igår aftes, selvom jeg blev 10 min forsinket og måtte slippe jer i starten af de små bakker intervaller.
Har en lille fiberskade i venstre lægmuskel, som bare skal have masser af ro, men det er sku svært.

//Strået
Frog jumps er vejen frem ....
Post Reply