Noerlev og jeg tager en tur på sporet (vi er ikke så kreative), og kommer forbi Get-to-go omkring kl. 18.00, hvis der er nogen der vil en tur med rundt, eller måske kan udvide vores horisont med nogle andre spor.
Hastigheden synes vi selv er fin, cykelcomputeren er dog ret uenig i dette udsagn, så et eller andet sted mellem moderat og næsten hurtigt, er nok den hastighed vi bevæger os rundt i skoven med.
En anden gang kunne jeg godt være frisk på noget bakketræning. Også gerne omkring kl. 20.00. Nu kører du jo noget hurtigere end mig, så jeg ved ikke, om vi kan få det til at hænge sammen.
Noerlev wrote:En anden gang kunne jeg godt være frisk på noget bakketræning. Også gerne omkring kl. 20.00. Nu kører du jo noget hurtigere end mig, så jeg ved ikke, om vi kan få det til at hænge sammen.
Noerlev wrote:En anden gang kunne jeg godt være frisk på noget bakketræning. Også gerne omkring kl. 20.00. Nu kører du jo noget hurtigere end mig, så jeg ved ikke, om vi kan få det til at hænge sammen.
Jeps, det var en kanon tur, kørte den røde mod uret, og sjovt nok er der også mudder når man kører den vej rundt, selvom det så småt er ved at blive noget mere tørt.