Jeg er på . formen er god og jeg ..stadig lidt for fed ,men håber på placering i den bedste halvdel i motion. hvis der er en der vil køre sig frem men desværre kun plads til 2 cykler.
jeg kører fra Amager ved 17 tiden, der er jo ikke så langt men meget trafik den vej ned af mod køge
Per.
Last edited by Per Olsson on 29 Aug 2005, 19:33, edited 1 time in total.
12 timers løb siger du. tror du vi for nogle til at køre et halvt 24 timers løb. citat: Per O
Per Olsson wrote:Jeg er på . formen er god og lidt for fed ,men håber på placering i den bedste halvdel i motion. hvis der er en der vil køre sig frem men desværre kun plads til 2 cykler.
jeg kører fra Amager ved 17 tiden, der er jo ikke så langt men meget trafik den vej ned af mod køge
Per.
Hvis der stadig er plads vil jeg meget gerne med ! Bor på nørrebro...
Per Olsson wrote:Jeg er på . formen er god og jeg ..stadig lidt for fed ,men håber på placering i den bedste halvdel i motion. hvis der er en der vil køre sig frem men desværre kun plads til 2 cykler.
Per.
Hvis der stadig er plads vil jeg meget gerne med ! Bor på nørrebro...
Helt fint vi kan lige aftale nærmere i morgen hvor vi mødes.
min mob. 61 41 70 38
12 timers løb siger du. tror du vi for nogle til at køre et halvt 24 timers løb. citat: Per O
Tror sku ikke jeg nakker Anders, desværre
I øjeblikket har jeg sku svært ved at se mig nakke nogen som helst, men lad os nu se, håber min form stiger 80 procent onsdag eftermiddag.