Nå, ses på søndag, håber at være "tilbage"
PS: GODT at se Ask i Hustler outfit!
Godt kørt med defekt storetå, og godt at det kun gik ud over noget materieltNiklas Freydberg wrote:Jeg kommer selvfølgelig også i aften!
Ved ikke hvor godt det kommer til at gå, da jeg har hjernedødt ondt i min stortå. Kom til at sparke med fuld kraft ind i en træstub, hvilket har bevirket at jeg ikke kan bevæge min storetå som også er blevet blå og en smule tyk i det.
Det skete i lørdags, og er en smule nervøs over at jeg endnu ikke kan bevæge min storetå.
Skulle muligvis besøge en læge/skadestue.
Narh - ikke rigtig men besluttede mig for at jeg ikke kunne bruge hele løbet på at vente på dig hehe! Men godt at se at du selv kunne køre fra Ask - vi er jo klubkammerater og ville jo have hjulpet dig med at trække fra Ask.Morten Hartvigsen wrote:Mads K. blev advaret på sidste omgang om at jeg var ved at hente ham, så han gav den lidt ekstra gas tilsidst, ærgeligt..
Nåeh - måske skulle I have arbejdet lidt samme? Dog blot et forslagBask wrote:Du glemmer at i dustcuppen er Morten og jeg klubkammeraterMads Kock wrote:vi er jo klubkammerater og ville jo have hjulpet dig med at trække fra AskDu er HELT alene...
Syntes iøvrigt godt du kunne have sagt tak efter jeg havde trukket dig hele første omgang...