K: Fully rammesæt str. M

Sælg dit gamle udstyr, eller køb noget brugt.
Post Reply
Henrik Storgaard
Med nyvasket cykel

K: Fully rammesæt str. M

Post by Henrik Storgaard »

Går med lidt købstanker, og overvejer at anskaffe et fully rammesæt.
Så spm. er om der en af jer der ligger inde med et sådan i str. medium (jeg er 178 i højden) i god stand og til en anstændig pris? :)

/henrik
Jais
3000+ posts = spammer

Re: K: Fully rammesæt str. M

Post by Jais »

Henrik Storgaard wrote: anstændig pris?
Niklas Freydberg(landevejs hustler) har denne Cannondale Rush Carbon str. M fra 2007, til salg på http://www.mtb.dk/messageboard/board.ph ... ide=1#laes og den er FEEEEEEDmeeeen koster 15k komplet.....
Henrik Storgaard
Med nyvasket cykel

Re: K: Fully rammesæt str. M

Jais wrote:
Henrik Storgaard wrote: anstændig pris?
Niklas Freydberg(landevejs hustler) har denne Cannondale Rush Carbon str. M fra 2007, til salg på http://www.mtb.dk/messageboard/board.ph ... ide=1#laes og den er FEEEEEEDmeeeen koster 15k komplet.....
Så den godt efter jeg havde skrevet her, og ja den er sgu da lækker meeeeeeennnn 15kkr. gør naller i mit budget
Henrik Storgaard
Med nyvasket cykel

Har også lidt kig på den her: http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.a ... d=60008836 til 9kkr.
Nogle der har en holdning til den?

Omend jeg nu vil foretrække et rammesæt og smide komponenterne fra Giant'en over på og spare lidt kontanter på den måde
Morten Hartvigsen
3000+ posts = spammer

Post by Morten Hartvigsen »

kender ikke nyprisen, men til prisen er den vel ok. Men der er nok lidt for meget vandring til XC, bortset fra det er 120mm vandring foran RIGTIGT sjovt når der er lidt spændende nedkørsler, eller man skal lege lidt mere end bare at køre ligeud ad en single track. Vægten på sådan en er nok også lidt mere end en ren XC maskine.
Henrik Storgaard
Med nyvasket cykel

Morten Hartvigsen wrote:kender ikke nyprisen, men til prisen er den vel ok. Men der er nok lidt for meget vandring til XC, bortset fra det er 120mm vandring foran RIGTIGT sjovt når der er lidt spændende nedkørsler, eller man skal lege lidt mere end bare at køre ligeud ad en single track. Vægten på sådan en er nok også lidt mere end en ren XC maskine.
Han hævder at have betalt 18k for den. Men mht. til vandringen så er den vel rigelig lang, og jeg er ikke i 'humør' til at eksperimentere alt for meget, skal have noget jeg ved der spiller der hvor vi nu engang kører - og så er den formentlig ikke egnet til at hænge på min cykelholder :) så jeg leder videre.....
Post Reply