Mere info: www.dustcup.dk
Ser vi måske Torben og Rust? De kan vel kun betegnes som gæster nu om dage, selvom de var nok så store i munden, omkring deres samlede resultat i årets Cup.....

Jeg håber på at køre, med mindre ryggen skal til serviceJ-LO wrote:Husk at der er DustCup på onsdag, den 17/8. Ruten er den samme som til afdeling 3 i Ganløse Egde.
Mere info: www.dustcup.dk
Ser vi måske Torben og Rust? De kan vel kun betegnes som gæster nu om dage, selvom de var nok så store i munden, omkring deres samlede resultat i årets Cup.....
1 kort stigning med cyklen på ryggen, ellers en blanding af tonse og tekniske stykker med rødder - ikke rigtigt nogle hardcore stigninger. Svært at overhale til tider.Bask wrote:Jeg er også klar...Hvordan er ruten ? Fik jo ikke kørt den sidst...
OK ! Jeg elsker jo ellers stigningerJ-LO wrote:1 kort stigning med cyklen på ryggen, ellers en blanding af tonse og tekniske stykker med rødder - ikke rigtigt nogle hardcore stigninger. Svært at overhale til tider.Bask wrote:Jeg er også klar...Hvordan er ruten ? Fik jo ikke kørt den sidst...
Der er også rimeligt tørt allerede, så hvis vejret holder, er det på med Fast Fred, Lite S, Racing Ralph og lign.