Tidstagning kl. 12:30?Casper Ortvald wrote:? det er samme tidspunkt ?!
Søndag d. 26/4 kl. 10 fra Get2Go (kageform-niveau)
- Peter Juul
- Helt uden hænder!
- Philip Brint
- Asfalt nej tak!
Det er noget fistobiasn wrote:Jeg kan desværre ikke tage fri hjemmefra på det tidspunktCasper Fabricius wrote:hvorfor kommer I ikke til H12 ruten med os andre. Det er mega vigtigt og der burde være mødepligt. Se tråden nedenfor
http://www.teamhustler.dk/forum/viewtop ... highlight=

Ryk turen op til H12, og deltag. H12 er uden sammenligning det vigtigste for en Hustler, så jeg synes i skulle komme op og være en del af det. Det er Ok hvis i kan være der hele dagen.
Til jer andre der gerne vil møde Hustlerne så er det på Isterød skolerne imorgen, og ikke det røde spor.
Rivette F8
- Peter Juul
- Helt uden hænder!
- Peter 'TB'
- BOFH
Hvis jeg skulle køre til Isterød og være med til rutefremvisning, så ville det betyde at jeg skulle køre hjem igen midt i fremvisningen - og så er vi lige vidt.. Jeg har derfor valgt at fremvise det røde spor for et par nybegyndere idag i en lille times tid fremfor blot at sidde hjemme og glo. Men jeg kan da se at jeg ikke er den eneste der ikke kan nå det idag...Jais wrote:øhhh H12 Rutefremvisning d. 26 April - kl.10?tobiasn wrote:Tidstagning kl. 12:30?Casper Ortvald wrote:? det er samme tidspunkt ?!
Totalt dårlig stil derjeres klub har brug for jer!
- Kim Bjergelefanten Holst
- Alene i udbrud
Det kan jeg godt forståPeter Juul wrote:Nu er jeg lidt i vildrede ... Jeg ønsker bare at køre...
Er denne tur ændret til kl 12:30 ? og hvor er så mødestedet?

Mødetedet er
Isterød Efter- og Højskole
Nebbegårds Allé 2-9
2970 Hørsholm
Vi mødes på P-pladsen
vi ses kl 10
Kl. 12.30 er der så test af tidstagnings systemet som skal bruges til H12, og det foregår samme sted.