Tak for aftenens DUST. Det må siges at der var masser af Dust og af de Grønne. Dejligt.
For mit vedkommende blev mit lille vægt optimeringsprojekt med en NU saddelpind og en Speedneddle saddel ikke en udpræget vinder. Pinden knækkede ½ inde i 1 omgang (lige efter jeg havde taget Hartvigsen ) så der blev dømt ømme lårbasser da jeg måtte stå op hele vejen frem mål hvor jeg heldighvis kunne skifte til min reserve pind. Men nøj den sad i stængerne på de næste omgange og 4 omgang blev med on/off kramper.
Men det forløbige resultat siger 69 så jeg er tilfreds
Ses på sporet
PS. Tak til BoT der hjalp med med at finde min bil efter 3-4 ture op og ned af Kongevejen. Den syvstjerne er sku for videre kommende
Last edited by HenrikJ on 22 Apr 2009, 22:53, edited 1 time in total.
Henrik
Er du i tvivl så læg hård ud, sæt farten op undervejs og slut så af med en spurt. Så kan det ikke gå helt galt.
Jeg havde også store problemer med sadlen. Min pind blev 8-9 cm kortere, og min sadlen sad skævt. Så det var mange dejlige km ude af sadlen
Det betød jeg ikke kunne træde igennem, slet ikke på grusstykkerne.
Men en god dag alligevel, selvom pulsen ikke kom op i det røde felt er jeg alligevel ok tilfreds
Ja, det var en fed aften - min puls kom slet ikke ud af det røde felt, så nu skal jeg vist bare slappe af og se om jeg kan sove uden alt for mange kramper i benene natten igennem!
- Jeg glæder mig til h12´eren, det bliver så lækkert at tilbringe weekenden sammen med alle Hustlerne!
Ren overlevelse - efter en uge med sygdom og hovedet fuld af snot har jeg prøvet det der var sjovere end at se alle Hustler-rødderne forsvinde ud af syne før jeg overhovedet havde fundet ud af løbet var skudt i gang.
Med en gen.puls på 6 under normal løbsniveau kan man vist heller ikke sige at jeg formåede at presse kroppen - selvom den nu føles sådan. MEN MEN nok piveri - god tør rute.... og masser af hustler summen efter løbet om hvordan det gik - det spiller.
Tak for i dag hvor 37 hustlere stillede til start - det må da være rekord Og tak for opmuntrende support!!
Som Tommy havde jeg problemer med, at saddelpinden gled ned, men jeg kunne stoppe og hive den op igen hver 10. minut, så det gik. Skal man smøre et eller andet på saddelpinde for at den ikke glider, eller skal den bare strammes????
Kent wrote:Tak for i dag hvor 37 hustlere stillede til start - det må da være rekord Og tak for opmuntrende support!!
Som Tommy havde jeg problemer med, at saddelpinden gled ned, men jeg kunne stoppe og hive den op igen hver 10. minut, så det gik. Skal man smøre et eller andet på saddelpinde for at den ikke glider, eller skal den bare strammes????
Fin tonserrute med mulighed for at træde igennem.
Håber det går OK med Hanne trods styrtet.
Tak for i dag og tak til bl.a. Jacob, Casper og Phillip med barn tror jeg det var for support. Glæd dig over at sadelpinden ikke glider op . Går ud fra der er en carboing sadelpind. de kloge siger hvid tandpasta skulle gøre tricket.
Hanne har nok fået en hjernerystelse og skal holde sig i ro et par dage men bortset fra lidt svimmelhed og en fin skramme på knæet er hun vist sluppet nogenlunde fra det.
Jakob 'J-Lo' Lohmann wrote:Kent, din lokale pusher har noget carbon montage pasta med 'granulat', det burde hjæpe dig. Mener det koster 39 for en 'kanyle'
Tak for en god aften på tonserruten. Håber du er ok, Hanne? Fan'me et flot styrt! Klassisk skred i venstresvinget, hvor hjulene bare forsvinder. God bedring!
Omkamp næste gang.
Tak for endnu et fedt Dust arrangement med masser af Hustlere på sporet.
Efter 50 meter på singletrack fik jeg en giga gren i bagskifteren, og måtte kæmpe med upålidelige gear resten af løbet. Fandt heldigvis nogle få klinger på kassetten som virkede og kunne for første gang opleve at køre i mål som 1. Hustler
Tak til Skakke og Hartvigsen for go race og til Hustlerne ved mål for support.
Nino wrote:Tak for en god aften på tonserruten. Håber du er ok, Hanne? Fan'me et flot styrt! Klassisk skred i venstresvinget, hvor hjulene bare forsvinder. God bedring!
Omkamp næste gang.
Jeps, det var der også en der lavede lige foran mig. Jeg var blevet taget med en omgang og han kom bankende, da han så besluttede sig for at det gik for hurtigt og bremsede idét han kørte ind i svinget - jeg havde opfattet at han ville styrte et splitsekund inden det skete, så jeg nåede lige at bremse, og han røg hele vejen "hen over" svinget, så han slap for at blive kørt over af mig også! - Han var ok, så jeg kørte bare videre...
Palle 'PS' Madsen wrote:Tak for endnu et fedt Dust arrangement med masser af Hustlere på sporet.
Efter 50 meter på singletrack fik jeg en giga gren i bagskifteren, og måtte kæmpe med upålidelige gear resten af løbet. Fandt heldigvis nogle få klinger på kassetten som virkede og kunne for første gang opleve at køre i mål som 1. Hustler
Tak til Skakke og Hartvigsen for go race og til Hustlerne ved mål for support.
Jeg var også super tændt til årets første Dustcup løb for mit vedkommende. Efter den noget kaotiske start gik det fint og jeg fik på anden omgang kontakt til 4 andre hustlere og det kørte faktisk rigtig godt. Tobias fik så desværre en gren i hjulet og måtte slippe gruppen - lidt senere faldt en anden hustler fra og så sad jeg sammen med David og en anden (tror det var Henrik). Lige efter stykket langs hegnet på 3 omgang hører jeg en rigtig grim lyd fra cyklen og det viser sig at mit baghjul er faldet ud af bagstagen. Jeg kæmper febrilsk med at få det på plads igen men kan bare ikke få min bremseskive ind mellem bremseklodserne men det lykkedes dog til sidst. Et par kilometer længere henne får jeg kørt en lille saftig birkegren ind i kassetten så kæden ikke længere kan få bid så jeg må af cyklen igen og få den fisket ud. På det tidspunkt er jeg sikker på at samtlige 400 ryttere har overhalet mig med mindst en omgang så jeg sidder og får et grimt anfald af tudefjæs. Så kommer Niels, Andreas og Jais op og kører i første omgang bare forbi men så får jeg dog hanket lidt op i mig selv og jagten går ind på dem igen. Det lykkedes mig at overhale Jais inden birkeskoven og jeg ligger lige bag Niels og Andreas med en enkelt rytter imellem. Jeg er overbevist om at jeg godt kan snuppe de to på vejen op mod mål men det viser sig at sådan en 29 tommer er ondskabsfuld hurtig på sådan en grusvej så selvom vi bliver noteret for samme tid får han dog smidt cyklen ind over måtterne et mulehår før mig. Godt kørt til jer alle og jeg kan se at vi skal til at være bedre til at stramme både hjul, saddelpind og andre ting der kan ryste sig løs