Træning på Dust 2 ruten søndag 19. april
- Flemming Elhøj
- 1 omgang efter
Træning på Dust 2 ruten søndag 19. april
Er den nogle der skal træne på ruten? Jeg forventer ät tage et par ture eller 3 i morgen søndag kl. 10.00. Jeg kender ikke ruten, men som gammel orienteringsløber kan jeg nok finde vej udfra rutekortet.
Det er træningen der tæller...ikke udstyret!!!
- Henrik Storgaard
- Med nyvasket cykel
- Flemming Elhøj
- 1 omgang efter
Bo og undertegnede fik et par runder - jeg tog to alene bagefter ,da Bo var cyklet til skoven. Sporerne er knastørre - på nær ca. 30 cm - så der vil blive kørt hurtigt. Bo kørte een runde på ca. 26.30 - jeg var vel ca. 15 sek efter. Men man mon ikke kører lidt hurtigere på selve dage.
Det er træningen der tæller...ikke udstyret!!!
Team Dobbelt A har også været forbi Dust-ruten i Store Dyrehave idag.
én runde ta'r 12 minutter rent... så i har da taget det med ro idag drenge..
Men for saten da, hvis det holder tørt til på onsdag blir det et helved for folk med kontaktlinser, der blir DUST, Big Time.....
alt er knas tørt og sporene er pivhurtige så bare skift til Schwalbe's mindre kendte dæk, Kojak el. Bald Betsy
ses
A(ndreas) + A(nne)
én runde ta'r 12 minutter rent... så i har da taget det med ro idag drenge..

Men for saten da, hvis det holder tørt til på onsdag blir det et helved for folk med kontaktlinser, der blir DUST, Big Time.....
alt er knas tørt og sporene er pivhurtige så bare skift til Schwalbe's mindre kendte dæk, Kojak el. Bald Betsy
ses
A(ndreas) + A(nne)
"Life moves pretty fast. If you don’t stop to look around once in a while, you could miss it” Ferris Bueller.
http://www.andreasmikkel.dk" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.andreasmikkel.dk" onclick="window.open(this.href);return false;
- Casper Ortvald
- Set på landevejen!