Interval og den blå i Rude - kl. 18.30 på toppen af Geels

Forum udelukkende omhandlende ture på mountainbike. Husk at skrive: tid/sted/dato i overskriften.
Post Reply
HenrikJ
Stuntcyklist!

Interval og den blå i Rude - kl. 18.30 på toppen af Geels

Post by HenrikJ »

Er der nogen der skal med til lidt interval i Kirkeskoven og efterfølgende en tur i frisk tempo på det blå spor i Rude.

Vi mødes på toppen af Geels kl. 18.30 og varmer op på vejen over til Kirke Skoven og kører 2x2 intervaller omkring vandtårnet. Efterfølgende kører vi til Rude og tager en runde på det blå spor i frisk (ikke tons men heller ikke hygge) tempo. Og hvis der er stemning kan vi på vejen tilbage køre et lille smut på dele af Geels sporet.

Kom frisk

Ses vi, ja det tror jeg nok vi gør :lol:
Henrik
Er du i tvivl så læg hård ud, sæt farten op undervejs og slut så af med en spurt. Så kan det ikke gå helt galt.
Niels P
3000+ posts = spammer

Re: Interval og den blå i Rude - kl. 18.30 på toppen af Geel

Post by Niels P »

Henrik Johannesson wrote: Ses vi, ja det tror jeg nok vi gør :lol:
Kan være der er større chance for at der er nogen der kommer hvis man påfører dag eller dato for dette udemærkede initiativ 8)
/Niels
HenrikJ
Stuntcyklist!

Post by HenrikJ »

Ja, der kunne ikke står nok i overskriften så den blev redigeret ud :roll:

Men det er i aften
Henrik
Er du i tvivl så læg hård ud, sæt farten op undervejs og slut så af med en spurt. Så kan det ikke gå helt galt.
Tobias
Med barberede ben!

Post by Tobias »

Hej Henrik

Er ikke sikker på at jeg kan passe det ind men vil forsøge, du skal dog ikke vente på mig.

Jeg kørte ellers intervaller i går netop i KS. Som opvarmning tog jeg Furesø rundt langs d Røde på vest siden sydpå. Via Mølleådalen til brede og til Geels rundt på det blå i sprint tempo og over til Kirkeskoven kørte 2*3 intervaller og hjem via Rude halvt blå. Super tur 8)
Tommy Hass
Over stok og sten

Post by Tommy Hass »

Godt initiativ der Henrik.
Jeg kan desværre heller ikke, men gad ellers godt køre lidt på det blå.
Godt skilt er halvt samlet.
BoS
Førstevælger!

Post by BoS »

Det kan være vi mødes i Rude. Jeg skal køre 2 x 15 min AT og derefter 1times rul...
T-Shark er (også) den fedeste låge på kirkegården
Kent
En kop latex tak

Post by Kent »

Jeg er klar næste gang men må melde pas i dag - god tur :)
Nu kan det da kun gå fremad....
HenrikJ
Stuntcyklist!

Post by HenrikJ »

BoS wrote:Det kan være vi mødes i Rude. Jeg skal køre 2 x 15 min AT og derefter 1times rul...
Bo, da det lader til at det p.t. kun er os to og måske Tobias, skal vi så ikke slå os sammen ?? Hvor og hvad tid forventer du at starte ??
Henrik
HenrikJ
Stuntcyklist!

Post by HenrikJ »

Det blev til en god gang AT interval i rude for Bo S og mig. Desværre knækkede Bo sit geardrop sidst på turen så det blev rimeligt koldt på det sidste af hjemturen.

Men tak for en god aften
Henrik
Post Reply