Det røde spor onsdag eftermiddag ( d. 15/4)

Forum udelukkende omhandlende ture på mountainbike. Husk at skrive: tid/sted/dato i overskriften.
Sanne O
Træder stor mølle!

Post by Sanne O »

Takker for en kort men god tur. Altid rart at blive samlet op undervejs :D

Hmmm Casper hjemmebag, naaaaah, meeeen der var hjemmebragt Pizza og det tæller ligeså meget. Så slap jeg jo for at lave mad :wink:

Meeen måske næste gang..... hvem ved..... måske en dag er der 2 søndage i en uge :lol:
Hanne
Med nyvasket cykel

Post by Hanne »

Sanne hvis du vil med en tur på søndag siger du til .. jeg vil gerne køre en tur med dig.. og søndag er jo altid hyggedag :)

/Hanne
Hvis alt er under kontrol - så kører du for langsomt.
http://cykelmyginden.blogspot.com/
Charlotte vM
Bagfra højre-om!

Post by Charlotte vM »

Hanne wrote:Godt at høre at jeres tur gik fint - hørte fra Kenny, Diana og Goe Ben at I var i området.

Erik fik nok da vi nåede til savværket - der kunne han knap trække vejret eller blive siddende på cyklen længere, så jeg fik kun en lille tur i dag ..

ØV

H
Afhængigt af om I kørte med eller mod uret, er det da en fin opstarts-tur og man skal jo starte et sted. :wink:

Ja, DMK-flokken kom forbi os da vi havde opsamling, jeg så godt Kenny og Steen, men Diana må have kørt så hurtigt, siden jeg slet ikke lagde mærke til hende. :wink:
"Pain is temporary, quitting is forever"
Følg livet på landet!
Sanne O
Træder stor mølle!

Post by Sanne O »

Hanne wrote:Sanne hvis du vil med en tur på søndag siger du til .. jeg vil gerne køre en tur med dig.. og søndag er jo altid hyggedag :)

/Hanne

Det vil jeg ikke ude lukke, skal lige have weekendens program på plads. Men der er nok store chancer for at jeg godt kan og vil, og tempoet er helt klart en hyggetur for dig :D
Niels P
3000+ posts = spammer

Post by Niels P »

Charlotte vM wrote:, men Diana må have kørt så hurtigt, siden jeg slet ikke lagde mærke til hende. :wink:
Nej hun var midt i den blå masse
/Niels
Kim Bjergelefanten Holst
Alene i udbrud

Post by Kim Bjergelefanten Holst »

Tusind tak for en god tur med de grønne. Men h... k... det var hårdt, det er længe siden mine lunger har været så langt ude af kroppen. Ikke engang min doping virkede :lol:
Nå men det kan jo kun gå fremaf :P

I er sku en skøn flok at køre med. Fedeste klub i DK uden tvivl 8) 8)
Straarup
Mangler prokontrakt

Post by Straarup »

Takker for en god tøsetur :wink:

//Strået
Frog jumps er vejen frem ....
AnneHolm
Med nye kabler

Post by AnneHolm »

takker for en god tur i perfekte forhold og med super selskab :thumbsup: Det skal vi snart gøre igen - og så napper jeg den skide bakke...

// Anne
Post Reply