Jeg prøver sgu lige at gå ned og få min reservecykel klar. Jeg har flækket min S-works, og min nye T-bikes ligger på et containerskib et eller andet sted på de Syv Verdenshave...
BoS wrote:Jeg prøver sgu lige at gå ned og få min reservecykel klar. Jeg har flækket min S-works, og min nye T-bikes ligger på et containerskib et eller andet sted på de Syv Verdenshave...
Det var dog helt vildt, som du kan knække rammer; hvad gør du dog ved dem?!
Loller: Den har altså holdt i næsten et år... Fik den lige før H12 sidste år. Men så faldt kæden af her for en måneds tid siden, mens jeg stod op og trådte, så jeg måtte en tur af cyklen. Og så røg styret ind i rammen. Nu siger den lyde...
Ja, tak for en super tur, som sluttede af i et kæmpe svinekøds orgie. Så kan man jo ikke forlange mere. Måske lige, hvis Carlsberg havde været dug-kølig og havde haft en kapsel på toppen.
ps. jeg stod nede i mit super lirede cykelskur og fik optursgøjseren over det fede vejr, så jeg nappede lige to runder på det Blå da jeg kom hjem. For lige at få brændt cocktailspølserne af...
Tak for turen..
Super lækkert vejr og godt selskab!
Ked af at jeg trak ned i statistikken, men beneren skal lige igang efter at være sørgelig snotnæse i snart 14 dage