BoS wrote:
Der er noget galt med det der tidstagning. Jeg havde min chip på anklen. Men er kun noteret for to omgange. Det samme er Palle. Men min sluttid er da i det mindste noteret. Men det er sgu en om'er...
Hvis nogle of mine omgange har manglet, så er de heldigvis dukket op igen. Står noteret med 3 omgange.
Kan dog se at Henrik Johanneson kun er noteret for 1 omgang. Det må han lige få ændret.
Men hvilken en Dust sæson start. Det var super lækkert. Godt vejr, fed rute, masser af Hustlere og godt humør Det kunne ikke ønskes bedre. Tak for en fed aften i skoven og tak til BoT for transport til og fra løbet.
Niels Pind wrote:Det er en ny type multisport chip de har brugt til dusten (og shimanoligaen) som skulle være bedre end den engangschip de har brugt til NRR og ikke skulle være så følsom overfor chippens position i magnetfeltet
Jeg overhørte så katana manden fortælle om at det vidst ikke helt var den chip de havde håbet på. Han snakkede om at den ville blive byttet senere, så man må da håbe det bare er et justerings problem.
Set i bakspejlet, så håber jeg da ikke det egenligt er problemmet, for så vidste de jo næsten at der kunne blive et problem senere.
'''You're just jealous because the voices only talk to me.'''
Der arbejdes på sagen og Dustcup informerer på http://www.dustcup2009.dk/default.asp?c ... tikel=3696.
Jeg tror ikke at de har fået de forventede UHF chips, de havde håbet på og som er lovet til H12, men en almindelig "gammeldags" chipstype præcis som events4u.
Enten er det chippen skyld og så bliver det bedre - eller også er det Katanas software, der har filtreret for mange events fra. I så fald vil de kunne rekonstruere resultaterne fra raw data (som de forhåbentligt gemmer), men skal dimse og teste kode.
Det lader til at jeg slet ikke har kørt igår, på trods af at jeg kom ind relativt kort tid efter Morten H og Ask. Hmm, det bliver forhåbentlig bedre til H12..
Jeg formåede jo at blive tildelt den store ære, stadig at køre for hustlerne da jeg vandt min præmie i lodtrækningen.. Man er vel stadig lidt grøn bag ørerne..
Tak for igår, det var bare super at være ud igen. Især at møde alle Hustlerne. Jeg tager det ikke så tung at jeg ikke er blevet registreret, det er aligevel ikke en tid der er værd at prale af
Det kunne jo også være fordi jeg kørte så hurtig gennem målslusen at den slet ikke nåede at fange mig........ NOT
Kim Bjergelefanten Holst wrote:Tak for igår, det var bare super at være ud igen. Især at møde alle Hustlerne. Jeg tager det ikke så tung at jeg ikke er blevet registreret, det er aligevel ikke en tid der er værd at prale af
Det kunne jo også være fordi jeg kørte så hurtig gennem målslusen at den slet ikke nåede at fange mig........ NOT
Det var godt at se dig i skoven igen Kim bare sørg for at tage det i et fornuftigt tempo så