Ruten til 1 afd. af Dust

Forum udelukkende omhandlende ture på mountainbike. Husk at skrive: tid/sted/dato i overskriften.
Tobias
Med barberede ben!

Post by Tobias »

Casper Ortvald wrote:ja mig.. jeeeeeeg.... yes yes.

Da de har valgt at ligge stort set alle løb om onsdagen har jeg valgt at køre de enkelte, og se hvad jeg når.

Om jeg er der imorgen er ikke 100% men jeg håber.. der er lukket for tilmelding ?! er der også lukket for enkeltafdelinger ?

Pønser... Jeg pønser på at skrive en lang mail om begrundelsen for boxe i slush og dust... og høre hva begrundelse der kan ligge for at invitere alle pigerne op i box 2.
Det er Utopi at tro det kan gøre andet en skabe mere trafik.
Casper bare kom til start, jeg tilmeldte mig enkeltafdelinger i går, og der var plads til flere.

Og Casper du kan bare tage mine hjul med :shock:
Kim Bjergelefanten Holst
Alene i udbrud

Post by Kim Bjergelefanten Holst »

Yiiiiihaaaa, jeg har fået grønt lys af fysen til at stille op i aften :o
Skulle bare lige love at jeg vil tage det roligt, men da jeg ikke har rørt en cykel i 3 måneder er der jo nok ikke kræfter til mere end at tage det roligt :lol:

SES :P
Peter 'TB'
BOFH

Post by Peter 'TB' »

Øv et møgvejr - det står ned i stænger i Gentofte lige nu. DMI siger at det vil brede sig nord på i løbet af sen eftermiddag tidlig aften :/
Palle 'PS' Madsen
Cykelmyg

Post by Palle 'PS' Madsen »

Peter 'TB' wrote:Øv et møgvejr - det står ned i stænger i Gentofte lige nu. DMI siger at det vil brede sig nord på i løbet af sen eftermiddag tidlig aften :/
:lol:
Post Reply