MTB: Søndag den 7/3 - Slushcup runde 6 (Finalen)

Forum udelukkende omhandlende ture på mountainbike. Husk at skrive: tid/sted/dato i overskriften.
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer

MTB: Søndag den 7/3 - Slushcup runde 6 (Finalen)

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Sidste runde af årets www.SlushCup.dk køres ved Tokkekøb Hegn tæt på Allerød søndag den 7/3 kl 10.00.

6 runde er sidste løb i årets serie, og dermed finalen! Hvem har lyst til at tage med :?: Jeg håber vi igen kan stille et hold på 4 ryttere, som vi har gjort ved de 5 tidligere afdelinger!

Jeg vil ikke gå glip af sidste runde, så jeg kører no matter :!: Håber andre vil med.
Last edited by Jakob 'J-Lo' Lohmann on 10 Mar 2004, 21:42, edited 1 time in total.
Morten Hartvigsen
3000+ posts = spammer

Post by Morten Hartvigsen »

øv kan ikke..
Rust
Helt uden teknik

Post by Rust »

Det passer lige med at jeg har nattevagt igen, det har jeg hver 3. uge og skal til Vandes barnedåb :lol: Juhuu.

Rust
Dalle

Post by Dalle »

Hej drenge, håber at være på til denne årets sidste slush, håber på kanon vejr uden stærk frost med dertil hørende masse styrt.
Havde i foresten en god aften i fredags ??.
Undskyld at jeg ikke fik meldt tilbage. :(
SES
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer

Hej Torben, håber vi ses på søndag :?: Jeg havde en rigtig sjov tur i byen i lørdags, du skulle jo ha' været med :P
Jan Lohmann
3000+ posts = spammer

Post by Jan Lohmann »

Hvis der ikke er isglat vil jeg da gøre mit til at vi bliver mindst 4.

Bjørn er tvivlsom da han har problemer med sit højrehåndled efter en skistyrt på Isaberg i sidste week end, men la' os krydse finger for at han bliver klar.

Er der nogen der pt kender startstedet?
Chamois Buttt'r ~ buksecreme u. parabener
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer

Der er nyheder og info på den officielle side: http://slushcup.dk/ - Ser rigtigt fed ud denne gang, men omklædning og det hele :lol:

Bjørn, hvordan kan man styrte på Isaberg, det er jo bare en lille pukkel :?: :wink:
Tom Nielsen
Træder stor mølle!

Post by Tom Nielsen »

Med mindre det står ned i lårfede stråler eller er isgalt mv. så er jeg på ... så vi kan blive 4.

Ses.
Tom Nielsen ALIAS Dooley
Not for the sweet and innocent
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer

Hvad med bil osv Tom? Kan du evt. have Jan med? Man kan jo også bare cykle og dermed varme lidt op, det er jo lige ude ved Allerød....
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer

Med:
Jan
Jakob
Tom
Casper

?:
Bjørn
Torben
Gert

Kan ikke:
Rust
Morten

Det ser jo ud til at vejret bliver helt fantastisk! :shock: :o :D
Tom Nielsen
Træder stor mølle!

Post by Tom Nielsen »

Have Jan med?? Hvorfor?? Jan har da bil!! :D :D

Selvfølgelig ... henter ham ved 12 tiden .... *fnis*
Tom Nielsen ALIAS Dooley
Not for the sweet and innocent
Dalle

Post by Dalle »

Hej drenge, har desværre glemt at de gamle sgu har kobberbryllup i m orgen, så den står på morgenmad, ranke om døren und alles.
Har lige været ude og køre 2 timer her til formiddag, det er styrtende glat derude og der er nogle dybe slash spor som holder godt ved dækket, midt på turen tog jeg en monster styrter og sidder nu med en pose frosne ærter på knæet som er ved at få en grum grum gul/blå farve og som gør helvedes ondt. Men hva sådan er livet. Til sidst på ruten kørte jeg ned i et hul og bagfælgen flækkede, sur røv. :cry:
God tur i morgen og hold skruen lige i vandet og undgå for alt i verden at styrte, det gør satans ondt. 8)
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer

Jeg var ligeledes ude i går omkring Dyrehaven, uden at se is, hvor har du fundet alt det is?

Med:
Jan
Jakob
Tom
Casper

?:
Gert

Kan ikke:
Thomas L
Rust
Morten
Bjørn
Torben
Last edited by Jakob 'J-Lo' Lohmann on 06 Mar 2004, 23:00, edited 1 time in total.
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer

Jeg var en tur ude i dag (i hareskoven). Der er næsten ikke noget is, men sporet er ret fråsset, så et par brede dæk ville være en god ide. Ellers fedt vejr.
Post fra www.mtb.dk - de samme forhold burde gælde omkring Allerød.
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer

Tak for en super fed dag i det dejlige vejr, og tak for de flotte deltagelse gennem alle 6 runder! Jeg synes at vi har gjort det skide flot - nu mangler vi bare de endelige resultater :P
Post Reply