det er jo samme afstand som jeg har til arb. så du skal have noget der virker! og som du bliver ved med at være glad for at køre på hver dag (og ikke noget med flatbat

)
Næ... Faktisk synes jeg du skal tage bussen, for ellers kommer du jo bare i form... det var ikke en joke

..... 5okm hver dag er altdså en ret go bund at lægge. Man kan evt. love sig selv at bruge nogle bestemte dage til "ræs", bakkespurter, eller bare udvælge de dage man er frisk til at give den gas, og køre imod uret.
Nå, men til inspiration har jeg brugt ca. 7K på en brugt Radon alu. ramme og en ny Ultegra gruppe (tysker) + diverse stumper.
Men men men .... priserne hos hhv. Bikediscount.dk og webike.dk I (f.eks. deres Ghost racer) er da så lave nu så det er til grin, så jeg ville tage derind og købe.
Du kan glæde dig over at der ikke er så meget vedligehold på en racer (få bevægelige dele), så det er kun dæk, slanger, kæder/klinger/krans der skal reppes nu og da.
EDIT: Nåe ja og så bremseklodser, for de biler i byen prøver at nakke alle på cykel..... siger jeg efter selv at have PÅKØRT en bil .....

- med min cykel Casper O