LA GRANDE FINALE - 1/3 Vegacup
- Philip Brint
- Asfalt nej tak!
- Henrik Storgaard
- Med nyvasket cykel
- Tommy Hass
- Over stok og sten
Jeg varmer op med banecykling lørdag, så jeg er total klar til Vega-finale. Sidste chance for at give Tobias baghjul i denne sæson
Vi skal desuden fejre, at Tobias forhåbentlig kommer på podiet - det er da vist ved at være et stykke tid siden, det er sket for en hustler
Og så tror jeg at der er frikadeller og pasta bagefter

Vi skal desuden fejre, at Tobias forhåbentlig kommer på podiet - det er da vist ved at være et stykke tid siden, det er sket for en hustler

Og så tror jeg at der er frikadeller og pasta bagefter

Nu kan det da kun gå fremad....
- Henrik Storgaard
- Med nyvasket cykel
http://gpsies.de/map.do?fileId=thdfbizcuynvgtpo
Ca. 90 højdemeter per runde (3,3 km.) Et par rimelig stejle stigninger, og en lang sej stigning. Meget lidt mudder, omend det pletvis kan være lidt fedtet. Der er vel maks. 500 m. grusvej, resten er sti/singletrack.
Set i lyset af antal deltagere kunne jeg forestille mig de ændrer ruten, da jeg ellers kunne forestille mig der bliver en hel del kø pga. de stejleste stigninger.
/henrik
Ca. 90 højdemeter per runde (3,3 km.) Et par rimelig stejle stigninger, og en lang sej stigning. Meget lidt mudder, omend det pletvis kan være lidt fedtet. Der er vel maks. 500 m. grusvej, resten er sti/singletrack.
Set i lyset af antal deltagere kunne jeg forestille mig de ændrer ruten, da jeg ellers kunne forestille mig der bliver en hel del kø pga. de stejleste stigninger.
/henrik
- Tommy Hass
- Over stok og sten
- Henrik Storgaard
- Med nyvasket cykel
Jeg forventer da at være på! Vil gerne tage udfordringen opå fra Kent og skal naturligvis gøre mit bedste for at leve op til forventningerne selv om jeg bliver pustet meget kraftigt i nakken
Jeg var ude tirsdag og væltede nogle gange pga is, ikke helt sjov men vred min lysken og holder lige lav profil resten af ugen, så det bliver ikke til så meget træning fra min side.
Hvad kender i ellers til turen og området, underlag m.m.?

Jeg var ude tirsdag og væltede nogle gange pga is, ikke helt sjov men vred min lysken og holder lige lav profil resten af ugen, så det bliver ikke til så meget træning fra min side.
Hvad kender i ellers til turen og området, underlag m.m.?
- Finn Hansen
- Helt uden hænder!
- Henrik Storgaard
- Med nyvasket cykel
- Tommy Hass
- Over stok og sten
- Niels Haslov
- Nu med støttefod
- Morten Hartvigsen
- 3000+ posts = spammer