Finn nr. 3 i H60
Alice nr. 1 i Dame og Hanne nr. 4
Morten H. nr. 2 i H40 (kan bare ikke finde nr. 1 på event4u deltager listen for 3 afd, så måske jeg rygger lidt op
Jais nr. 14 i H30
Dem jeg lige kunne finde....
Det tegner sgu da godt, men Jais se så at komme op i top 3
Last edited by Morten Hartvigsen on 16 Dec 2008, 00:34, edited 1 time in total.
tak, mener nu nok jeg blev 1'er i H40 i går, ham Kåre er ikke på event4u deltagerlisten !!! jeg har sendt en forespørgsel om dee er en fejl. OK Alice kørte i grønt, men stiller jo op for WA'erne
Kåre Hansen havde travlt med at arrangere løbet, og han kunne derfor ikke deltage.
Reglerne for cuppen siger:
"Hjælpere, der tilmeldt cuppen får grundet deres ”lovlige” fravær point svarende til deres placering i den efterfølgende afd., evt. ved afdelingen før for hjælpere ved den sidste afdeling."
Som jeg læser det, skal den gode Kåre køre for sin endelige placering i afd. 3, til næste løb.
Hjælpere/arrangører der deltager i cuppen, der må stå over for at arrangere en afdeling får tildelt en placering svarende til den de fik i foregående afdeling.
Kåre var arrangør i søndags - og har fået tildelt samme placering, som han fik i 2. afdeling. Det står også med grønt.
Mvh Tom"
Så jeg blev altså 1'er i 3 afd. - det andet tæller ikke
Finn nr. 3 i H60
Morten H. nr. 2 i H40 (kan bare ikke finde nr. 1 på event4u deltager listen for 3 afd, så måske jeg rygger lidt op
Jais nr. 14 i H30
Lidt skægt point system, damerne får points som herrene ?
Jeg stemmer for alle Hustler Herre bliver hjemme næste gang, så er det lige før jeg slet ikke behøver at cykle.
Kan også fede dem op så de cykler langsommere....bager straks en kage og tager med til spinning
Al træning er god Adventure træning!
Husk 600 gr grønt om dagen.
Finn nr. 3 i H60
Jais nr. 14 i H30
Kan man ikke droppe et enkelt løb hvis man ikke stiller op - som i slush?
Jais er nr 14 og jeg er nr 15. Tobias, du får så meget baghjul til næste løb
Alice 'Cooper' wrote:Lidt skægt point system, damerne får points som herrene ?
Jeg stemmer for alle Hustler Herre bliver hjemme næste gang, så er det lige før jeg slet ikke behøver at cykle.
Kan også fede dem op så de cykler langsommere....bager straks en kage og tager med til spinning
Finn nr. 3 i H60
Jais nr. 14 i H30
Kan man ikke droppe et enkelt løb hvis man ikke stiller op - som i slush?
Jais er nr 14 og jeg er nr 15. Tobias, du får så meget baghjul til næste løb
Finn nr. 3 i H60
Jais nr. 14 i H30
Ja - og så der der omgående straf når jeg så misser et løb - men jeg håber at kunne fuldføre de sidste ..