Fall Race. 30/11

Forum udelukkende omhandlende ture på mountainbike. Husk at skrive: tid/sted/dato i overskriften.
Jan Lohmann
3000+ posts = spammer

Post by Jan Lohmann »

Henrik Storgaard wrote:Tak for en fornøjelig dag, det var sgu skægt. Anne og jeg skiftedes til at ligge og overhale hinanden - hver gang jeg nuppede hende på en nedkørsel, så fløj hun uden om igen på den næste opkørsel, så der var høj underholdningsværdi :thumbsup:
Det var sgu et godt løb, en fed rute, cyklen spillede max, og det lykkedes mig lige nøjagtigt at holde mig i top 100, og så kan jeg jo næsten ikke forlange mere :D

/henrik
Det lyder rigtigt hyggeligt.
Hvad har du gjort med din kæde og tandkranse. Sidste torsdag var jo et rent helvede husker jeg ;-)
Chamois Buttt'r ~ buksecreme u. parabener
Henrik Storgaard
Med nyvasket cykel

Post by Henrik Storgaard »

Jeg havde også mine bange anelser inden start, men de blev gjort til skamme. Men der var markant mindre mudder her end på MX ruten og det er jo nok der grunden skal findes.
Jeg har så kigget lidt på klingen, og selv om den ikke har kørt ret langt kan man faktisk godt se at den er begyndt at blive slidt, så der ryger en ny på og så krydser jeg fingre.
jannik 'lordy' stuhr
Bagfra højre-om!

Post by jannik 'lordy' stuhr »

super kørt tommy

så du snart hurtigste hustler ;)
Hvorfor ikke ;)
Når livet er fed på den F E D E måde
http://www.tykkeskolen.dk/
Tommy Hass
Over stok og sten

Post by Tommy Hass »

Ja tak for i dag, det var jo et fantastisk løb.
Hustler toget kørte rigtigt godt på første omgang.
Jeg lå på hjul af Niels (Henriks kammerat) jagtende, Henrik og Andreas. Lige som vi fik kontakt styretede Henrik desværre og så var Andreas væk.

til slut af 1. omgang hvor jeg fik indhentet Andreas, psykede jeg ham lige ved at springe mit planlagte vandflaske pickup over :D

4-5 km inde i 2. omg. fik jeg kontakt til Niels Haslov, noget overraskende trak jeg lige så stille forbi og væk var han. Sidst på omgangen så jeg Hartvigsen foran, så det bekræftede jeg havde diamanter i benene i dag :D

Jeg lå på hjul af Hartvigsen et par km, og da der manglede ca. 2km satte jeg spurten ind. Det var dog alt alt for tidligt og Hartvigsen kom hurtigt op. Jeg kørte så stille og roligt og ladte op til den afgørende spurt, hvor jeg lige præcis kom forbi :D

Tak til alle for en super dag.
Godt skilt er halvt samlet.
Kim Bjergelefanten Holst
Alene i udbrud

Post by Kim Bjergelefanten Holst »

Tak for idag, super løb. Mistede desværre Anne, Henrik og Torben på den første bakke fordi jeg stod og sloges med mine pedaler. Sådan forløb det resten af turen. Bruger ALT for meget tid på de sk... pedaler, nogen må lære mig at bruge eggbeater, eller jeg må skifte til noget en klovn som jeg kan finde ud af at bruge.
Ellers spiller min nye 18" max, noget nemmere at manøvrer rundt på de smalle snørklede single track. Der skal bare lige en lidt længere frempind på så er den i vinkel, og som Hartvigsen bemærkede bør jeg nok også overveje en længere sadelpind, den sidder på maximum højde.

Hvad sker der for dig Tommy, du har da givet den max gas idag. Flot kørt.
Hanne
Med nyvasket cykel

Post by Hanne »

Tak for i dag - jeg havde ikke så meget af råbe hurra for. Jeg valgte at stå af fordi jeg havde brugt ca et kvarter på en punktering. Bare ikke min dag i dag, men ellers en dejlig tur.
Har nogle billeder som Jannik smider på en af de nærmeste dage.

/H
Hvis alt er under kontrol - så kører du for langsomt.
http://cykelmyginden.blogspot.com/
BoS
Førstevælger!

Post by BoS »

Tommy Hass wrote:Jeg lå på hjul af Hartvigsen et par km, og da der manglede ca. 2km satte jeg spurten ind.
Man ligger da ikke på hjul i to km for at stikke af lige før mål... ;-) Næste gang må du trække lidt selv også, Tommy. Men flot kørt... :)
T-Shark er (også) den fedeste låge på kirkegården
Tommy Hass
Over stok og sten

Post by Tommy Hass »

arh Hartvigsen lå selv på hjul af en tredje mand, så deeet :wink:
Men godt kørt til dig Bo dig så jeg jo desværre aldrig noget til....
Godt skilt er halvt samlet.
Morten Hartvigsen
3000+ posts = spammer

Post by Morten Hartvigsen »

flot kørt af Anne-næsten-i-top-10.

Tja, 4 timers søvn er ikke lige nok til at vinde cykelløb, så forventningerne var bare at gennemfører de 42, og så var ruten tilmed meget tung. Kunne se Bo et par gange, men kunne ikke komme op. På sidste runde fik jeg mega ondt i lårbasserne, det er ik sket før.
Flot kørt af Tommy i spurten, troede at du var hægtet af :-)
Flemming Elhøj
1 omgang efter

Post by Flemming Elhøj »

Tak for i dag. Selvom mine ben ikke er så gode for tide, føltes de dog bedre forventet.....lige indtil 1. bakke. Jeg nåede dog lige at overhale Alice på grusvejen, for dog at blive overhaler kort efter bakken. Hun må nok have tænkt sit :oops: .

Jeg lærte dog i dag at hvis man skal have en top 40 placering så skal man bare køre i 2. division...altså den korte.
Det er træningen der tæller...ikke udstyret!!!
Niels Haslov
Nu med støttefod

Post by Niels Haslov »

Tak for idag. Altid fedt at køre i tidsvildeleje - uanset vejr og formkurve :wink: Måtte desværre køre lige efter løbet, da der var lidt julearrangement på programmet.
Cykler du - eller hykler du
Morten Hartvigsen
3000+ posts = spammer

Post by Morten Hartvigsen »

Martin
Nu med dunk!

Post by Martin »

Jeg vil da også gerne sige tak for igår.. Jeg mødte jo et par stykker af jer og fik en kort sludder..

Jeg var ellers superkørende - klapper mig selv på skulderen :) - lige indtil at jeg rejste mig op og trådte igennem første gang, jeg trådte klampen ud af skoen.. F%&¤/(/#()&, rookie fejl.. Helt nye sko og klamper, og så har jeg ikke spændt lortet ordentligt. Hmm ærgeligt, mens jeg sad og rodede med skoen ræsede både Bo og Niels forbi.. jeg kom da op på cyklen igen, men jeg kunne kun komme i pedalerne med højre fod, og så er der altså langt når man skal køre 42 km. Kørte derfor kun en omgang..

Men alt i alt var det en fantastisk rute og fedt vejr at køre i. Ikke for varmt ikke for koldt..

Vi ses
AndreasA
3000+ posts = spammer

Post by AndreasA »

Ja tak for go hygge igår. Super løb deroppe i Tisvilde og hjemmelavede kager bagefter... Det er weltklasse.
Godt kørt til Alle.
A*et
"Life moves pretty fast. If you don’t stop to look around once in a while, you could miss it” Ferris Bueller.

http://www.andreasmikkel.dk" onclick="window.open(this.href);return false;
Peter Christensen
3000+ posts = spammer

Post by Peter Christensen »

Hvad kan jeg sige Martin - du er en rookie :wink:
Gid det snart var maj...!
Post Reply