Ask 'Bask' Hybel wrote:Er der slet ingen der skal med på invalidevognen og køre 21 km? Har i dag været til spinning, og knæet gør umiddelbart ikke ondt....så pas på søndag - æder alt kagen inden dem fra den lange vender tilbage. Mit eneste mål for dagen
YEAH...
Jeg har ikke cyklet i 14 dage, så jeg er sulten...... er med på at æde alt kagen inden de kommer hjem fra den lange
Jo tak...men helt godt er det ikke endnu - sgu specielt at have en skade! Har jeg aldrig prøvet, og jeg har virkelig ikke tålmodighed til sådan noget Men kagebordet... der skal jeg nok være i topform...mums !!!
Jais wrote:hvis det skal være på den måde så gidder jeg slet ikke at køre.....
Vi ses til spinning på tirsdag.
sorry champ & godt ord igen.....
Havde ellers set frem til at ligge på hjul så længe det holdt og fake en punktering til sidst, ligesom til Gribben..
Håber du kigger forbi alligevel
hilnser
Andreas
"Life moves pretty fast. If you don’t stop to look around once in a while, you could miss it” Ferris Bueller.
Tak for i dag...så en masse grønt midt i anstrengelserne
Super hårdt løb uden træning - men kom igennem og har IKKE ondt i knæ'et her kl 17 !!! Stort Ubanslush og så er jeg tilbage i omdrejninger.
At komme ind små 7 minutter langsommere end sidste gang jeg kørte er sgu tamt på 60 min. -> undskyldningerne hober sig sig op, især dem der ikke har med MIN krop at gøre. Fra km 5-21 stod den på en lang række af højre/venstre om. Der er godt nok kommet flere til start siden 2004..hint hint !!! Men der er plads til forbedringer...mindre øl mere træning !
Tak for en fornøjelig dag, det var sgu skægt. Anne og jeg skiftedes til at ligge og overhale hinanden - hver gang jeg nuppede hende på en nedkørsel, så fløj hun uden om igen på den næste opkørsel, så der var høj underholdningsværdi
Det var sgu et godt løb, en fed rute, cyklen spillede max, og det lykkedes mig lige nøjagtigt at holde mig i top 100, og så kan jeg jo næsten ikke forlange mere
Tak for i dag. Super løb men med et tungt underlag på flere af stykkerne. Kunne godt mærke at sidste tur i skoven var ved Dustcup finalen
Når men vi lå en flok Hustlere med en smule spredning godt placeret i feltet. Tog selv et styrt med forlæns rullefald, Gamin revet af og en slået bagskifter, og så var toget kørt. Fik desværre ikke kontakt igen. Men kunne bagefter også se, at der var kørt hurtigt og at Tommy havde givet den rigtig gas med sin nye Magura gaffel. Flot kørt
Henrik
Er du i tvivl så læg hård ud, sæt farten op undervejs og slut så af med en spurt. Så kan det ikke gå helt galt.