Vega Cup afd. 2 - 23/11

Forum udelukkende omhandlende ture på mountainbike. Husk at skrive: tid/sted/dato i overskriften.
Henrik Storgaard
Med nyvasket cykel

Post by Henrik Storgaard »

Håber de har styr på deltagerlisterne :?: , for det er da ikke mange der står på events4u listerne....

vi ses
/henrik
Kent
En kop latex tak

Post by Kent »

Næ, det ser underligt ud. Men så er der måske chance for en top 20 placering :lol:

Vi ses ude i kulden til rigtig slush 8)
Nu kan det da kun gå fremad....
Morten Hartvigsen
3000+ posts = spammer

Post by Morten Hartvigsen »

ruten var rimelig "tør", og jeg synes den blev bedre for hver omgang. Det kneb dog for mig at følge med i fronten, så efter første omgeng måtte jeg give slip, og sætte tempoet ned, især bakkerne volde store problemer for mig, der manglede simpelthen noget krudt i kanonen :-) sidst på 3'die omgang punkterede jeg så på baghjulet (RR UST), og måtte løbe i mål i tiden ca. 1.04, og så gad jeg altså ikke smide en slange i.

Dejligh hjemmebag ventede i pitten, og der var RIGELIGT af det :D
Alice 'Cooper'
Yndlingsfarve: Grøn

Post by Alice 'Cooper' »

FIK PANDEKAGER !!!!!! Tak til Henrik og kæreste ( ved stadig ikke navnet på den fantastiske kvinde) Det er fadme god hustler stil !!!

Ikke nok med hun står og hepper på mig hver gang, men denne gang fik jeg en speciel pakke fyldt med pandekager med nutella....DAMN...det var godt. Bukker mig i støvet og lover aldrig at nævne manglende pandekager igen. KNUUUUUUUUUUUUUUs fra mig

Tak til alle der var med i dag, og tillykke til Casper F han må have haft guld i benene i dag for jeg så ham slet ikke ;-)
Al træning er god Adventure træning!
Husk 600 gr grønt om dagen.
Hanne
Med nyvasket cykel

Post by Hanne »

Tak for i dag - dejlig skøn frisk morgen med masser af sol, sne og røde næser - kæft - langt flere danskere skulle nyde den danske natur som vi gør..
Dejlige mennesker, fed rute, smil og grin efterfølgende..

JEG ELSKER BARE CYKELLØB !!!

Ses på søndag til Fall Race

/Hanne
Hvis alt er under kontrol - så kører du for langsomt.
http://cykelmyginden.blogspot.com/
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Den var helt skæv for mig, benerne var døde, så jeg hopped i pit efter 2 rolige omgange. (Startede sidst, da jeg liiiiige, skulle skifte tøj.. flot!) Men det betyder jo ikke noget, når jeg kun kørte 2 runder.

Kommer desværre ikke søndag til fall race, grunde julefrokost.

J
Kent
En kop latex tak

Post by Kent »

Tak for i dag - fin rute med stier, rødder, bakker og ikke alt for meget mudder. Men der var vand nok til at mine strømper var gennemblødte efter 10 minutter, så der skal overtræk på fra nu af :roll: Og så ville gearet slet ikke som jeg ville i dag, så jeg måtte løbe op ad 4 bakker og så var der så meget sne og mudder under skoene, at jeg ikke kunne få skoene til at sidde fast på pedalerne... det er rigtig blevet vinter 8)

Jeg nåede lidt sent frem til start og skulle fra den bagerste del af startboxen kæmpe en del i løbet med at overhale 12-årige med meget store ambitioner eller ringe indsigt i egne evner. Og jeg kunne ikke få øje på JLO, så ham jagtede jeg hele løbet uden at det lykkedes - det var først bagefter, at jeg fandt ud af, at han var startet bag mig og ikke havde for gode stænger i dag :lol: :D

Men fin dag i skoven med frosne tæer 8)

Og fin support på bakkerne - gracia!! :)
Nu kan det da kun gå fremad....
Henrik Storgaard
Med nyvasket cykel

Post by Henrik Storgaard »

Også pænt tak herfra :) syntes det var en lækker bane, og ikke alt for meget mudder...
FIK PANDEKAGER !!!!!! Tak til Henrik og kæreste ( ved stadig ikke navnet på den fantastiske kvinde) Det er fadme god hustler stil !!!
hun hedder Helle :) og du har fortjent de pandekager nu ulvene hapsede dem allesammen fra dig i sidste uge ;)
Alice, under hvilket dæknavn kørte du :?: du står ikke i resultatlisten...
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer

Alice skal ikke have søde sager, før hun husker at skrive det rigtige holdnavn på, når hun er til MTB ;)
Tobias
Med barberede ben!

Post by Tobias »

Ja tak for i dag, så bliver det ikke smukkere 8).
Det var godt nok koldt inden starten og jeg havde helt mistet følelsen i mine fingre før start.
God rute med en del gode passager og mange frostglatte rødder :lol: slap dog uden styrt og skader.

Der er også kommet resultater, en lidt tynd omgang fra Hustlerne men ellers fint!

http://www.events4u.dk/res_list.php?eve ... &class=all

Kent du ligger snart lige i hjulet af mig :D jeg må vist se at få trænet lidt mellem løbene :twisted:

Vi ses i skoven!
ClausSchmidt
Ny på Hustleren

Post by ClausSchmidt »

Blev der enlig taget nogen billeder, ude på ruten idag..
Webike...
Hanne
Med nyvasket cykel

Post by Hanne »

ClausSchmidt wrote:Blev der enlig taget nogen billeder, ude på ruten idag..
Ja - jeg har over 200 stk liggende som min kæreste tog. Skal lige finde ud af hvordan jeg får dem sendt til Jakob eller Jannik - så de kan komme på.. OG så undskylder jeg lige for kvaliteten for en del af dem. Det er første gang kameraet er i brug og han skulle lige sådan finde ud af hvordan det virker.

Billeder kommer en af de næste dage

/Hanne
Hvis alt er under kontrol - så kører du for langsomt.
http://cykelmyginden.blogspot.com/
ClausSchmidt
Ny på Hustleren

Post by ClausSchmidt »

Hanne wrote:
ClausSchmidt wrote:Blev der enlig taget nogen billeder, ude på ruten idag..
Ja - jeg har over 200 stk liggende som min kæreste tog. Skal lige finde ud af hvordan jeg får dem sendt til Jakob eller Jannik - så de kan komme på.. OG så undskylder jeg lige for kvaliteten for en del af dem. Det er første gang kameraet er i brug og han skulle lige sådan finde ud af hvordan det virker.

Billeder kommer en af de næste dage

/Hanne
Super :D
Webike...
Alice 'Cooper'
Yndlingsfarve: Grøn

Post by Alice 'Cooper' »

Henrik Storgaard wrote:Også pænt tak herfra :) syntes det var en lækker bane, og ikke alt for meget mudder...
Alice, under hvilket dæknavn kørte du :?: du står ikke i resultatlisten...
Er kommet på nu, kørte med kvaje chip, var lidt tidspresset så glemte chippen hjemme og kom ligesom J-Lo allersidst i satrten, så kan man lærer at løbet starter allerede hjemmefra.

J-Lo ----> pts pts hvordan ville det se ud hvis jeg som formand for WAT ikke kørte for dem.... det er slemt nok ikke at stille i vores eget klubtøj.....det ville værer lidt ligesom hvis du kørte i WEE bike tøj..... ;-) eller stillede op for WATeam :-)
Al træning er god Adventure træning!
Husk 600 gr grønt om dagen.
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer

Hohoho ;) Du ser sku bedst ud i grønt, men det gør de fleste, det er tydeligt :D
Post Reply