vi ses
/henrik
hun hedder HelleFIK PANDEKAGER !!!!!! Tak til Henrik og kæreste ( ved stadig ikke navnet på den fantastiske kvinde) Det er fadme god hustler stil !!!
Ja - jeg har over 200 stk liggende som min kæreste tog. Skal lige finde ud af hvordan jeg får dem sendt til Jakob eller Jannik - så de kan komme på.. OG så undskylder jeg lige for kvaliteten for en del af dem. Det er første gang kameraet er i brug og han skulle lige sådan finde ud af hvordan det virker.ClausSchmidt wrote:Blev der enlig taget nogen billeder, ude på ruten idag..
SuperHanne wrote:Ja - jeg har over 200 stk liggende som min kæreste tog. Skal lige finde ud af hvordan jeg får dem sendt til Jakob eller Jannik - så de kan komme på.. OG så undskylder jeg lige for kvaliteten for en del af dem. Det er første gang kameraet er i brug og han skulle lige sådan finde ud af hvordan det virker.ClausSchmidt wrote:Blev der enlig taget nogen billeder, ude på ruten idag..
Billeder kommer en af de næste dage
/Hanne
Er kommet på nu, kørte med kvaje chip, var lidt tidspresset så glemte chippen hjemme og kom ligesom J-Lo allersidst i satrten, så kan man lærer at løbet starter allerede hjemmefra.Henrik Storgaard wrote:Også pænt tak herfrasyntes det var en lækker bane, og ikke alt for meget mudder...
Alice, under hvilket dæknavn kørte dudu står ikke i resultatlisten...