Peter 'TB' wrote:...troværdige kilder vil vide at "Tobias" hvæsede følgende mens han krabbede sig retur til cyklen: "Myyy precioussss, they're trying to tricks us, myyy precioussss"
Kæft Kim hvor er det ærgeligt med din cykel. Jeg kan næsten føle ærgelsen helt ud gennem skærmen. Det er godt nok overskud at få fat i en ny låge og så stille op dagen efter. Det er sådan en indstilling man vinder OL medaljer med (case "49'eren" i sommers). Håber at du kan få den vekslet på garantien...
Niels Pind wrote:Kæft Kim hvor er det ærgeligt med din cykel. Jeg kan næsten føle ærgelsen helt ud gennem skærmen. Det er godt nok overskud at få fat i en ny låge og så stille op dagen efter. Det er sådan en indstilling man vinder OL medaljer med (case "49'eren" i sommers). Håber at du kan få den vekslet på garantien...
Ja min ærgelse kan ikke beskrives super at jeg kunne låne naboen cykel, turde dog ikke at give den fuld gas, var bange for at skade hans ramme.
Desværre er jeg ikke helt i klasse med 49'eren, men for f.... når man har meldt sig til løb vil man jo bare ud på sporet. Har dog min tvivl om gribben på søndag, da min cykel var den sidste der var tilbage