Billeder fra Slushcup prologen på Herstedhøje

Forum udelukkende omhandlende ture på mountainbike. Husk at skrive: tid/sted/dato i overskriften.
Tommy Hass
Over stok og sten

Billeder fra Slushcup prologen på Herstedhøje

Post by Tommy Hass »

Tak for i dag, det var lige så hårdt som jeg regnede med :shock:

Smid et link her hvis i finder billeder fra dagens prolog.
Her er dem Konen og jeg fik taget, jeg har smidt dem på min egen server, da jeg ikke kan uploade til hustler galleriet.

http://www.thfoto.dk/privat/TeamHustler ... index.html

enjoy :D

edit:
Her er dagens resultatliste

<table str="" width="452" border="0" cellpadding="0" cellspacing="0"><tr height="17"> <td class="xl24" width="83" height="17">Plac overall</td> <td class="xl24" width="14">
</td> <td class="xl24" width="167">Navn</td> <td class="xl24" width="50">Klasse</td> <td class="xl24" width="80">Plac klasse</td> <td class="xl24" width="14">
</td> <td class="xl24" width="44">Sluttid</td> </tr> <tr height="17"> <td num="" align="right" height="17">60</td> <td>
</td> <td>Mads Appelby</td> <td>Herre</td> <td num="" align="right">44</td> <td>
</td> <td> 15:24</td> </tr> <tr height="17"> <td num="" align="right" height="17">69</td> <td>
</td> <td>Peter Christensen</td> <td>Herre</td> <td num="" align="right">51</td> <td>
</td> <td> 15:39</td> </tr> <tr height="17"> <td num="" align="right" height="17">77</td> <td>
</td> <td>Ole Prassé</td> <td>Herre</td> <td num="" align="right">56</td> <td>
</td> <td> 15:50</td> </tr> <tr height="17"> <td num="" align="right" height="17">78</td> <td>
</td> <td>Morten Hartvigsen</td> <td>H40</td> <td num="" align="right">18</td> <td>
</td> <td> 15:51</td> </tr> <tr height="17"> <td num="" align="right" height="17">80</td> <td>
</td> <td>René Christensen</td> <td>H40</td> <td num="" align="right">19</td> <td>
</td> <td> 15:55</td> </tr> <tr height="17"> <td num="" align="right" height="17">97</td> <td>
</td> <td>Bo Skakke</td> <td>Herre</td> <td num="" align="right">65</td> <td>
</td> <td> 16:18</td> </tr> <tr height="17"> <td num="" align="right" height="17">123</td> <td>
</td> <td>Nino Fernandes</td> <td>Herre</td> <td num="" align="right">81</td> <td>
</td> <td> 16:38</td> </tr> <tr height="17"> <td num="" align="right" height="17">124</td> <td>
</td> <td>Kent Vinhardt Josephsen</td> <td>Herre</td> <td num="" align="right">82</td> <td>
</td> <td> 16:39</td> </tr> <tr height="17"> <td num="" align="right" height="17">125</td> <td>
</td> <td>Henrik Rude Brohus</td> <td>Herre</td> <td num="" align="right">83</td> <td>
</td> <td> 16:39</td> </tr> <tr height="17"> <td num="" align="right" height="17">135</td> <td>
</td> <td>Ask Hybel</td> <td>Herre</td> <td num="" align="right">87</td> <td>
</td> <td> 16:55</td> </tr> <tr height="17"> <td num="" align="right" height="17">155</td> <td>
</td> <td>Tommy Hass</td> <td>Herre</td> <td num="" align="right">98</td> <td>
</td> <td> 17:22</td> </tr> <tr height="17"> <td num="" align="right" height="17">168</td> <td>
</td> <td>Jais Lidlgruber Agertoft</td> <td>Herre</td> <td num="" align="right">102</td> <td>
</td> <td> 17:35</td> </tr> <tr height="17"> <td num="" align="right" height="17">172</td> <td>
</td> <td>Per Olsson</td> <td>H40</td> <td num="" align="right">54</td> <td>
</td> <td> 17:36</td> </tr> <tr height="17"> <td num="" align="right" height="17">179</td> <td>
</td> <td>Andreas Mikkel Hansen</td> <td>Herre</td> <td num="" align="right">109</td> <td>
</td> <td> 17:49</td> </tr> <tr height="17"> <td num="" align="right" height="17">230</td> <td>
</td> <td>Flemming Elhøj</td> <td>H40</td> <td num="" align="right">77</td> <td>
</td> <td> 18:50</td> </tr> <tr height="17"> <td num="" align="right" height="17">247</td> <td>
</td> <td>John Bo Christensen</td> <td>H40</td> <td num="" align="right">82</td> <td>
</td> <td> 19:16</td> </tr> <tr height="17"> <td num="" align="right" height="17">289</td> <td>
</td> <td>Finn Hansen</td> <td>H60</td> <td num="" align="right">2</td> <td>
</td> <td> 20:31</td> </tr> <tr height="17"> <td num="" align="right" height="17">312</td> <td>
</td> <td>Kim Holst</td> <td>H40</td> <td num="" align="right">107</td> <td>
</td> <td> 21:45</td> </tr> <tr height="17"> <td num="" align="right" height="17">320</td> <td>
</td> <td>Nicolai B. Stok</td> <td>Herre</td> <td num="" align="right">167</td> <td>
</td> <td> 22:09</td> </tr> <tr height="17"> <td num="" align="right" height="17">334</td> <td>
</td> <td>Tobias Nawrocki</td> <td>Herre</td> <td num="" align="right">172</td> <td>
</td> <td> 23:00</td> </tr> </table>
Last edited by Tommy Hass on 08 Nov 2008, 18:37, edited 1 time in total.
Godt skilt er halvt samlet.
Morten Hartvigsen
3000+ posts = spammer

Post by Morten Hartvigsen »

JO TAK.
Men fra side 3 og frem er der problemer med alle thumbnails.
Tommy Hass
Over stok og sten

Post by Tommy Hass »

jep de kommer op løbende, den har lige nu nået 98 af 252, sorry min puter en sløvere end jeg troede :-D
Resten er inde i løbet af ca. 15 min
Godt skilt er halvt samlet.
Peter 'TB'
BOFH

Post by Peter 'TB' »

Morten Hartvigsen wrote:JO TAK.
Men fra side 3 og frem er der problemer med alle thumbnails.
Side 5 her :) Mon ikke det er fordi de er ved at blive uploaded?
Kim Bjergelefanten Holst
Alene i udbrud

Post by Kim Bjergelefanten Holst »

Tak for idag, det var godt nok hårdt. og tak til heppekoret på toppen og fotograferne :lol:
Desværre får jeg problemer med at stille op imorgen. På min fine nye Stevens er skrårøret flækket flere steder på langs :evil: :twisted: :evil: ](*,) :-& :evil:
F... hvor er jeg både træt og ked af det :cry:
AndreasA
3000+ posts = spammer

Post by AndreasA »

Smukt Tommy...
Der er sørme mange billeder af undertegnet der trækker. Crap..
Jeg blir vist aldrig rigtig go'e venner med den Knold der...
Ses Imorgen
A*et
"Life moves pretty fast. If you don’t stop to look around once in a while, you could miss it” Ferris Bueller.

http://www.andreasmikkel.dk" onclick="window.open(this.href);return false;
nbstok
Ny på Hustleren

Post by nbstok »

Det er nogle gode billeder :D
Last edited by nbstok on 08 Nov 2008, 17:14, edited 1 time in total.
Nicolai

Lave Skov blå rute, nu med endnu mere mudder.
Niels G Henningsen
3000+ posts = spammer

Post by Niels G Henningsen »

Kim Bjergelefanten Holst wrote:Tak for idag, det var godt nok hårdt. og tak til heppekoret på toppen og fotograferne :lol:
Desværre får jeg problemer med at stille op imorgen. På min fine nye Stevens er skrårøret flækket flere steder på langs :evil: :twisted: :evil: ](*,) :-& :evil:
Stort Øv !

Prøv lige om du kan låne en af Giants Cykler, de har 10 Testcykler med hver gang... (tjek Slush siden)

Jeg har lovning på en imorgen (str Medium), hvis de ikke har flere, kan du bruge den,så kører jeg på den vanlige.....Hvis Giant indvilliger i dette.

Husk egne pedaler og billedlegitimation
mvh Niels Henningsen

Jeg er nødvendigvis ikke blot skide arrogant.......
hører bare ikke specielt godt, selv med høreapparater ....
Kent
En kop latex tak

Post by Kent »

Super billeder Tommy :thumbsup: Sådan ser det ud når en masse entusiaster lider op ad bakkerne og man kun har sig selv at kæmpe med. Men fin rute med halvdel som onde bakker og den anden halvdel flad som en pandekage - så må alle da være glade :) :wink:

Kim det var godtnok dårlig nyt med det hvide lyn. Håber du snart er klar med en ny ramme :?
Nu kan det da kun gå fremad....
Kim Bjergelefanten Holst
Alene i udbrud

Post by Kim Bjergelefanten Holst »

Niels PMC wrote:
Kim Bjergelefanten Holst wrote:Tak for idag, det var godt nok hårdt. og tak til heppekoret på toppen og fotograferne :lol:
Stort Øv !

Prøv lige om du kan låne en af Giants Cykler, de har 10 Testcykler med hver gang... (tjek Slush siden)

Jeg har lovning på en imorgen (str Medium), hvis de ikke har flere, kan du bruge den,så kører jeg på den vanlige.....Hvis Giant indvilliger i dette.

Husk egne pedaler og billedlegitimation
Øv man skulle have skrevet til dem senest 3 dage før prologen. Vi lige høre min nabo om jeg kan låne hans trek. Tak for tilbudet, jeg vender tilbage til dig Niels når jeg har talt med ham. Håber det løser sig for jeg har glædet mig som et lille barn til at komme igang med slushen.
AndreasA
3000+ posts = spammer

Post by AndreasA »

Image

UNDSKYLD KIM.. Men det her er sgu et Konge-Billed. lidt li'som happyhour..
2 for én

hehe
& seføli pissesurt med biken.. der må være noget garanti..
ses
a
Last edited by AndreasA on 08 Nov 2008, 17:26, edited 1 time in total.
"Life moves pretty fast. If you don’t stop to look around once in a while, you could miss it” Ferris Bueller.

http://www.andreasmikkel.dk" onclick="window.open(this.href);return false;
Per Olsson
Bagfra højre-om!

Post by Per Olsson »

Gode billeder. super. :thumbsup:Image
hvorfor gør man det, når jeg ikke engang kan side på cyklen, for gammel [-(
12 timers løb siger du. tror du vi for nogle til at køre et halvt 24 timers løb. citat: Per O
tobiasn
Med nye kabler

Post by tobiasn »

Rigtig fede billeder!!
Per Olsson wrote:hvorfor gør man det, når jeg ikke engang kan side på cyklen, for gammel [-(
haha - meget morsomt - personligt ramte jeg et ormehul, så jeg pludselig var forskubbet i forhold til cyklen :?

Image

Havde iøvrigt ubehageligt ondt i lungerne og blodsmag i munden allerede efter første bakke... måske man skulle have deltaget på de dersens intervaltræninger fra tid til anden :roll:
/Tobias
Nu også med carboing racercykel
John Bo Christensen
Fås den i carbon?

Post by John Bo Christensen »

Virkeligt ærgeligt Kim - håber du får fat i en anden cykeltil i morgen men jeg er sikker på der er garanti - en del mærker giver livsvarig garanti på stellet.

Er selv usikker til i morgen - slog min skulder på anden omgang da jeg røg i Grafs hul - den er meget øm og stiv.

Mvh John
We apologize for the inconvenience.
tobiasn
Med nye kabler

Post by tobiasn »

Kim Bjergelefanten Holst wrote:På min fine nye Stevens er skrårøret flækket flere steder på langs :evil: :twisted: :evil: ](*,) :-& :evil:
Er det så nummer to MTB stel du har knækket i denne sæson? Så kan man da træde igennem :) Sat'me trist - det var (er) ellers en rigtig flot bike du der havde fået dig :) - men som de andre skriver, så er der nok en garanti der redder dagen!
/Tobias
Nu også med carboing racercykel
Post Reply