Jakob 'J-Lo' Lohmann wrote:Prøv igen, ved ikke hvorfor der var password på.
Som altid gode "Hustler billeder".....ku' man låne et til vores hjemmeside ?BoS wrote:Så er der billeder:
http://www.teamhustler.dk/gallery/thumb ... ?album=336
NaturligvisNiels PMC wrote:
Som altid gode "Hustler billeder".....ku' man låne et til vores hjemmeside ?
( www.pmc-mtb.dk )
Hanne wrote: Tillykke til Alice som i dag løb med sejren - det passer mig IKKE særlig godt så jeg må lige lægge mig lidt i selen til næste gang
/H
Synes løbsledelsen bare skulle skære igennem, og give dig de minutter du klart mister, ligemeget hvad det betyder for placeringer. Sku ikke ok... Surt hvis nogen vælger ikke at hjælpe, grundet uklare regler og sure klub'kammerater'.Hanne wrote:Jeg har fået godskrevet noget tid, men Trine blev knotten over at hvis jeg fik de minutter som jeg var berretiget til, så ville jeg få samme tid som hende, hvilket så ville betyde at jeg alligevel fik min 2 plads. Så jeg har ikke fået godskrevet al min tid.
Jeg vil ikke gøre mere ved det - jeg nakker hende bare næste gang![]()
Det var også mere vigtigt at jeg kunne hjælpe - det er jo trods alt bare et cykelløb
/H
Helt enig med J-Lo sku ikk ok hvis folk ender med at køre videre når der er brug for hjælp. hvor er sportsånden så henneJakob 'J-Lo' Lohmann wrote:Synes løbsledelsen bare skulle skære igennem, og give dig de minutter du klart mister, ligemeget hvad det betyder for placeringer. Sku ikke ok... Surt hvis nogen vælger ikke at hjælpe, grundet uklare regler og sure klub'kammerater'.Hanne wrote:Jeg har fået godskrevet noget tid, men Trine blev knotten over at hvis jeg fik de minutter som jeg var berretiget til, så ville jeg få samme tid som hende, hvilket så ville betyde at jeg alligevel fik min 2 plads. Så jeg har ikke fået godskrevet al min tid.
Jeg vil ikke gøre mere ved det - jeg nakker hende bare næste gang![]()
Det var også mere vigtigt at jeg kunne hjælpe - det er jo trods alt bare et cykelløb
/H