Team Hustler 3..flest i slushen, det kan gøres bedre..!!

Forum udelukkende omhandlende ture på mountainbike. Husk at skrive: tid/sted/dato i overskriften.
AndreasA
3000+ posts = spammer

Post by AndreasA »

Kim Bjergelefanten Holst wrote:Her er et lille billede af græs bakken fra hmtbk's hjemmeside. Den ser fæl ud

http://hmtbk.dk/Klubblad/artikler/viewa ... php?id=842
det er ikke den bakke Kim, der er ingen træer på Herstedhøje, den ligger over trægrænsen :wink: :wink:
Anyways, jeg var forbi derude idag på Cross'eren.
Som jeg ser ruten køren man først op af grusstien, også ned af græs-skrænten af noget der ligner Sjællands bedste kælkebakke, derefter op igen (måske helt op til stenen på toppen) og derfra ned til asfaltvejen og ned til den lille bakke fra Slushen i vinters, den kan ikke køres opad, ikke af mig ihvert-ti-fælde. rundt i skoven og hjem igen til det lille "forbjerg" op & ned og i mål.. så er man da også varm..
hvilke dæk bruger man til 80% grussti og 10% fedtede/mudret græs..??
sez
A*et
"Life moves pretty fast. If you don’t stop to look around once in a while, you could miss it” Ferris Bueller.

http://www.andreasmikkel.dk" onclick="window.open(this.href);return false;
Carsten Graff
UST? Ja måske...

Post by Carsten Graff »

Morten Hartvigsen wrote:hmm, enten er højdeprofilen eller rute kortet forkert, jeg kan ikke helt få det til at passe sammen, ser ud som om den ene vej op ad bjerget er ad den normale grusvej, og den anden er op ad græsstykket på siden
Højde og rutekort passer fint sammen.
Jeg var ude igår og køre ruten igennem et par gange, og den er ond. Men det er kun 5 km.
Jeg kørte på et par meget slidte Racing Ralph, og det var udemærket, lidt fedtet på det græsset.
Der er 2 meget tricky nedkørsler, som ender på asfalt, og som kan blive rigtig farlige hvis der bliver kørt hul lige før asfalten.
Men en super TT-rute :twisted:
John Bo Christensen
Fås den i carbon?

Post by John Bo Christensen »

Så er jeg tilmeldt Slushen :-) men som Team Hustler - kan ikke logge ind for at ændre det.

Mvh John.
We apologize for the inconvenience.
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Der er hjælp at hente. Læs Slushcup.dk, du skal bare mail events4.dk - thats all ;)
Morten Hartvigsen
3000+ posts = spammer

Post by Morten Hartvigsen »

Carsten Graff wrote:
Morten Hartvigsen wrote:hmm, enten er højdeprofilen eller rute kortet forkert, jeg kan ikke helt få det til at passe sammen, ser ud som om den ene vej op ad bjerget er ad den normale grusvej, og den anden er op ad græsstykket på siden
Højde og rutekort passer fint sammen.
Jeg var ude igår og køre ruten igennem et par gange, og den er ond. Men det er kun 5 km.
Jeg kørte på et par meget slidte Racing Ralph, og det var udemærket, lidt fedtet på det græsset.
Der er 2 meget tricky nedkørsler, som ender på asfalt, og som kan blive rigtig farlige hvis der bliver kørt hul lige før asfalten.
Men en super TT-rute :twisted:
Nu fik jeg forklaret ruten af Peter, så nu forstår jeg også selv uden pile:-)

Kan vi så lige få en Graf tid ?

Mon ikke man skal have knopper for at komme op ad bakkerne ?
Morten Hartvigsen
3000+ posts = spammer

Post by Morten Hartvigsen »

Kent wrote:
Kim Bjergelefanten Holst wrote:Her er et lille billede af græs bakken fra hmtbk's hjemmeside. Den ser fæl ud

http://hmtbk.dk/Klubblad/artikler/viewa ... php?id=842
De afholder simpelthen en uphill finale - sjovt koncept men sikkert god træning :)
HMTBK plejer at lave HM træning derude
Lars Silfverberg
Helt uden hænder!

Post by Lars Silfverberg »

Lars Silfverberg wrote:
Straarup wrote:Hej Lars,

Jeg er sikker på at jeg har en trøje du kan lån/købe, så meld dig bare til med det samme.

/Strået
Cool. Jeg tilmelder mig en af dagene under Team Hustler - Rivette.

Mht. lån/køb af trøje, så tager vi den bare når det er ved at være aktuelt.
Havde sgu helt glemt at jeg havde fået lovning på en Hustler trøje. Gælder tilbudet stadig, Straarup?

I så fald må du godt tage den med i morgen.
Post Reply