Så er det igen ved at være tid til en runde af www.slushcup.dk - Afd. 5 køres omkring Roskilde den 15/2. Jeg tager afsted, hvem er klar på at tage med? Er der nogen der er på skiferie eller?
Nu er isen og sneen væk, så der er ingen undskyldninger
Håber vi igen kan stille et hold på minimum 4 ryttere, så vi kan holde vores flotte placering i den samlede stilling
LET'S GO HUSTLERS!
Last edited by Jakob 'J-Lo' Lohmann on 10 Mar 2004, 21:49, edited 1 time in total.
Mon ikke vi kan finde en løsning, jeg kører fra KBH eller fra Farum, men hvis Jan finder en enden rejsekammerat fra Farum, så er den vel hjemme, og vi to kan køre fra KBH? Lad os snakkes sammen her senere på ugen Bjørn, nå flere har meldr ud
Jeg har nattevagt i den weekend, så med mindre, at jeg har sovet hele vagten så kommer jeg ikke. Der er nok ikke store chancer for at sove så meget en lørdag nat i Kbh.
Hey dudes, er på SKIFERIE til den 5 afd af slus'hen, men den 22 ser det ud som om at jeg er klar. Håber at i får en god tur på søndag og jeg skal nok stor heppe fra stoleliften, gnæk gnæk. Vi ses når jeg er vel hjemkommet, det begynder vel også snart at være tid til nogle eftermiddags/aften ture