K: Thule Euroway 945 cykel holder
- Philip Brint
- Asfalt nej tak!
K: Thule Euroway 945 cykel holder
Nogen der har en Thule cykelholder i overskud, så er jeg muligvis køber!!
Rivette F8
- Rune "morfar"
- Med nye kabler
- Philip Brint
- Asfalt nej tak!
- Rune "morfar"
- Med nye kabler
- Philip Brint
- Asfalt nej tak!
- Charlotte vM
- Bagfra højre-om!
Jeg kan afsløre at jeg lige har lånt hans bil (og ThuleholderPhilip Brint wrote:OK.
Jeg kigger forbi på vej hjem idag eller imorgen, hvor længe er du der?

"Pain is temporary, quitting is forever"
Følg livet på landet!
Følg livet på landet!
- Philip Brint
- Asfalt nej tak!
Tak for meldingen - Var lige ved at køre forgæves. Jamen så kommer jeg forbi butikken imorgen på vej hjem fra kontoret.Charlotte vM wrote:Jeg kan afsløre at jeg lige har lånt hans bil (og ThuleholderPhilip Brint wrote:OK.
Jeg kigger forbi på vej hjem idag eller imorgen, hvor længe er du der?) i dag, så det er nok bedre hvis du kigger forbi forretningen i morgen ml. 10-18, i stedet for i dag...
Rivette F8
- Charlotte vM
- Bagfra højre-om!
Pheew, det var heldigt... Det var heller ikke menigen at jeg skulle låne den, det blev bare pludselig sådan, og så havde han nok for travlt til at sidde og skrive her på Hustlerboardet i arbejdstiden...Philip Brint wrote: Tak for meldingen - Var lige ved at køre forgæves. Jamen så kommer jeg forbi butikken imorgen på vej hjem fra kontoret.
"Pain is temporary, quitting is forever"
Følg livet på landet!
Følg livet på landet!
- Philip Brint
- Asfalt nej tak!
Ingen problemer - Jeg er vist en af de få der har noget tid i løbet af dagen til at være på nettet. Jeg ringer til Rune i morgen, og aftaler nærmere, da jeg alligevel ikke kan nå det på vej hjem.Charlotte vM wrote:Pheew, det var heldigt... Det var heller ikke menigen at jeg skulle låne den, det blev bare pludselig sådan, og så havde han nok for travlt til at sidde og skrive her på Hustlerboardet i arbejdstiden...Philip Brint wrote: Tak for meldingen - Var lige ved at køre forgæves. Jamen så kommer jeg forbi butikken imorgen på vej hjem fra kontoret.
Der er ikke noget hastværk - Jeg får først bilen, nu med krog, på fredag.
Rivette F8