Jeg blev faktisk nr. 4

altså 0,00001sek efter nr. 3, fordi jeg ikke vidste vi var så tæt på mål, så jeg nåede næsten ikke at spurte.
Sluttid var godt 2timer og ca. 5min.
Vi var en gruppe på ca. 10 stk, der fulgtes ad de første 15min, og ved bakken, kørte 4-6 stykker fra mig, de to af dem piger mener jeg.
Så var vi en gruppe på 2-4 stykker, som jeg kørte fra efter ca. 1 time, og så må jeg jo have indhentet nogle flere, for ved ca. 30km, blev jeg hentet af en anden rytter, som jeg så hang på, godt hjulpet af DMK's Bo Vestergaard's tilråb, da vi passerede ham (han kørte 90km i lidt lavere tempo).
Jeg fulgtes med ham (senere nr. 3) de sidste ca. 20km, og til min store ærgelse skulle jeg bare have kørt fra ham 5km før mål, for kræfterne var der, eller sat spurten ind 1km før mål, men som sagt blev jeg helt overrumplet over pludselig at være i mål. Opløbstrækningen var ikke så lang som sidste efterår. På målstregen var jeg lige ved at køre dommeren ned (ramte ham desværre ikke

). I spurten lettede mit forhjul, det siger lidt om egergien i benene

der var da fart på de sidste 100-200meter.
Nej, hvor er jeg glad for min fully..... også lock-out for/bag blev flittigt brugt idag på de lange grusstier og flade stykker, Ghosten bliver mega stiv, næsten som som en racer når jeg slår lock-out til, og det giver fart og fremdrift, kan jeg mærke.
Det positive ved at blive nr. 4 var at jeg kunne køre hjem med konen og børn uden at skulle vente yderligere
Trods fully, er ballerne dog lidt medtagne.
JLO- jeg har da i det mindste skrevet mig på som TeamHustler/DMK.