http://www.mtb.dk/messageboard/board.ph ... ide=1#laesCharlotte vM wrote:Gal malerfight? Hvorhenne? Link, tak!BoT wrote:Bo: tak for guidening og tippet om den gale malerfight på mtb.dk - topdollar underholdning![]()
De første er kedelige men med enkelte guldkorn:
Derefter bliver det bedre, men der kommer først rigtig gang i det med følgende indlæg:Jeg gider ikke høre om dine undskyldninger for at drive en dødssejlerbutik. Jeg har sikkert være meget uheldig i [...]??.
Dine undskyldninger er desværre tyndere end dine argumenter. Måske er det bedst du bruger tiden i butikken og ikke på nettet - ærligt talt.
Hertil svares:Har du en bestemt butik eller cykelmekaniker i tankerne, som du mener
kan sammenlignes med "en lokal maler" ?
De malere jeg selv i tidens løb er stødt ind i, er da bestemt ikke for kvikke.
Faktisk vil jeg kalde dem alle over en kam, snot åndssvage..
---Hvis der er en der er snotdum at høre på...
Så er det satme da tit dig - [...], med dine elendige argumenter!
Nu er vi et par stykker i [...] - elendige håndværkere til og med, der tit har haft dig på slæb om søndagen, og set dig vælte rundt - og i al velmenende medlidenhed, har prøvet at forklare dig hvordan man kører på cykel, men du er jo nok bare en infantil edb-autist, der burde holde dig foran pc skærmen til enhver tid, istedet for at spilde andres tid på at vente på dig, hvergang du tager med på en søndagstur i klubben!
Up yours - makker ;o)
Det pudsigste er at du selv har deltaget i selvsamme tråd, Charlotte