Introtur søndag den 17/8 kl 10

Forum udelukkende omhandlende ture på mountainbike. Husk at skrive: tid/sted/dato i overskriften.
BoT
Bagfra højre-om!

Introtur søndag den 17/8 kl 10

Post by BoT »

Så inviterer Hustlerne igen til begyndertræning og hyggetur.
Vi mødes søndag den 17 august kl 10:00 ved kiosken Get2Go ved Bøndernes Hegn (tæt på Skovbrynet S-tog). Find Vej her. Turen aflyses ikke i tilfælde af regn, men der skal nok komme en chance til senere.

Alle kan være med uanset køn, alder og erfaring - bare man har en mountainbike og en hjelm. Du behøver ikke være "medlem" og vi ser ikke skævt til dig hvis du fortsætter med tilbud andre steder eller i andre klubber. For en god ordens skyld må vi minde om at deltagelse er helt på eget ansvar.

Guide for dagen er BoT. Mathias (11 år) er med, så tempoet bliver så alle kan følge med og uden sved på panden :-)
Vi venter på alle, tager det roligt, trækker de sværeste steder og er ikke bange for at sætte foden ned.

På turen kører vi på dele af det røde spor og leger lidt med de mest basale teknikker som op- og nedkørsler. Vi prøver det samme stykke flere gange for at man kan mærke sin fremgang. Vi deler os evt. op i flere mindre hold.

Vi slutter af med kælkebakken og ender ved kiosken, hvor man både kan få koldt, varmt og godt med kulhydrater (men kun for kontanter). Dem, der vil have sved på panden, kan så fortsætte på egen hånd.

Man kan bare møde op, men I må gerne melde jer til her.

Alle Hustlere er velkomne og må også gerne melde sig til i denne private tråd så vi har tal på hjælperne på forhånd.
Last edited by BoT on 14 Aug 2008, 14:11, edited 1 time in total.
McMillan
Ny på Hustleren

Post by McMillan »

Jeg er med - på et stk. skramlende Centurion :?
Kent
En kop latex tak

Re: Introtur søndag den 17/8 kl 10

Post by Kent »

BoT wrote:Så inviterer Hustlerne igen til begyndertræning og hyggetur.
Vi mødes søndag den 17 august kl 18:00 ved kiosken Get2Go ved Bøndernes Hegn
Kl. 10.00 som der står i overskriften, ikke? :wink:
Nu kan det da kun gå fremad....
BoT
Bagfra højre-om!

Post by BoT »

Øv! Tak! Er rettet!
Kl 10!
Jan Lohmann
3000+ posts = spammer

Post by Jan Lohmann »

Tak Bo, men nu skal vi jo igen op med vækkeur ;-)

Jeg møder forhåbentlig op med 2-3 personer.
Chamois Buttt'r ~ buksecreme u. parabener
Anatasia 'Prinsessen'
Helt uden hænder!

Post by Anatasia 'Prinsessen' »

Jeg kommer, sammen med Snehvide :)
**Prinsesse på 2 hjul - MTB skal køres med stil**
Anders Krogh
Ny på Hustleren

Post by Anders Krogh »

Kan godt være det skal blive min første tur med Hustlerne :D Kommer dog an på hvordan lørdag aften bliver :P
Flemming Elhøj
1 omgang efter

Post by Flemming Elhøj »

Jeg kommer med min knægt - han er 13 år.
Det er træningen der tæller...ikke udstyret!!!
AnneHolm
Med nye kabler

Post by AnneHolm »

jeg er på !!

Ses, Anne
Henrik Storgaard
Med nyvasket cykel

Post by Henrik Storgaard »

Os' mig
Jan Lohmann
3000+ posts = spammer

Post by Jan Lohmann »

Som altid en hyggelig tur med en del nye ansigter og med lærerige introduktioner fra BoT.

Tak fordi du ´gider ha' os med.

Jeg håber at vor kvindlige deltager fra Brønshøj (ha' desværre ikke navnet) ikke slog sig for slemt. Pøj, pøj og god bedring.
Chamois Buttt'r ~ buksecreme u. parabener
Steen Andersen
Med blød hat

Post by Steen Andersen »

Tak for en super hyggetur, synd for astrid at hun lavede et stunt så hun måtte stå af, men det var heldigvis til sidst, og Kent skal have lidt mere bakketræning tror jeg, 3 forsøg men nej han kom ikke op ved fægyden, alle andre kom op :thumbsup:
og BOT du er en super guide :applaus:
Tykke kan også have tynd mave ;-)
BoT
Bagfra højre-om!

Post by BoT »

Tak for i dag. Det var jo stor succes med hele 16 deltager + Graff. Jeg kan ikke huske alle navne, men det bliver bedre jo mere vi ses.
Alle var gode tekniskt. Man kunne se hvor meget det hjalp at køre samme runde flere gange.
Jeg ved ikke rigtig om det med den gode guide da jeg havde en andel i uheldet :oops:
Astrid gjorde desværre som jeg sagde med at slippe bremserne, men ramte en sten med en pedal så hun slog sig en del. Håber du stadig har mod på at køre mtb, når du engang kan sidde på en cykel :-(
Tak til Klaus Straarup for at køre hende hjem.

Jeg skal nok lave introtur igen om en måned, men indtil da aftaler man bare selv ture på boardet.

Turen kan med lidt held ses her.
Anatasia 'Prinsessen'
Helt uden hænder!

Post by Anatasia 'Prinsessen' »

Jeg må vist også hellere melde mig på banen og sige TAK for i dag. Det var rart at være med, og jeg synes det var super fedt at køre i skoven. Nu fik jeg ikke hilst rigtigt på alle, men jeg kunne genkende en del fra boardet her.
Tak til Senior, som hjalp mig med luft. Du virker jo som en meget sød og venlig mand når man møder dig i det virkelige liv :)

På opfording hedder jeg nu mit rigtige navn :cry: Folk som kalder mig Anastasia bliver jeg aldrig gode venner med, så det er fy fy. Kun Anatasia [Anna-Tasia].
Jeg kan træne alle andre dage end tirsdag, da jeg går i skole der. Så vi ses vel i løbet af ugen :wink:
**Prinsesse på 2 hjul - MTB skal køres med stil**
Straarup
Mangler prokontrakt

Post by Straarup »

Takker for idag.

Det lykkedes mig tilsidst at ramme Brønshøj via Brøndby (næsten) :?
Det er ikke sådan når man sidder på det man skal hører med :roll:

På vej hjem, kunne Astrid mærke de knubs hun havde pådraget sig, men Simon med alle han's spørgsmål og tanker fik os til at snakke om alt muligt andet.

Astrid jeg håber, at det ikke er så værst og at du stadig har mod til at kører med os igen.

/Strået
Frog jumps er vejen frem ....
Post Reply