Ons 6/8 18:00: Langsom/begynder tur

Forum udelukkende omhandlende ture på mountainbike. Husk at skrive: tid/sted/dato i overskriften.
AnneHolm
Med nye kabler

Post by AnneHolm »

Hej alle,

Tak for en god tur i dag - super stemning og godt tempo.... ses :wink:

// Anne
AnneHolm
Med nye kabler

Post by AnneHolm »

Kent wrote:
Der går ikke mange uger før du får total baghjul af fruen og får en fremtid som vandbærer :D :lol: God bedring Andreas - håber du snart er klar igen :)
he he he - så kan han lære det :D
Henrik Storgaard
Med nyvasket cykel

Post by Henrik Storgaard »

TB (Peter) wrote:Det er helt fint, jeg var FLAD lige da vi kom op af kælkebakken og benene var absolut ikke i top-5-form resten af turen hjem, men nu her er jeg faktisk ikke synderligt flad. Utroligt nok var det egentligt rart lige at blæse benene i stykker :) Jeg fik da sat hastighedsrekord i skoven, 42.5km/t woohoo ;)
Jep, jeg kan godt lide jeres definition af en 'intro-tur til intervalbanen' :shock: De gutter træder altså igennem. Men fandeme om man stopper midt på en bakke når der står 15 mand og følger ens kamp for at komme op :roll:
Rasmus Birk
1 omgang efter

Post by Rasmus Birk »

Hanne wrote:Jeg kører med Time .- har et par ekstra sko i str 42 du måske kan låne.
Ellers piller vi bare pedalerne af. så skifter vi dem til dine.

/Hanne
Jeg vil egentlig gerne prøve en anden cykel end min egen - men man skal jo passe på at man ikke pludselig får trang til at skifte.
Men hvem ved - det kan jo også være at jeg finder ud af at jeg sværger til at cykle på selvlysende orange fully y-rammer. :lol:

Str. 42 er faktisk nok lige min størrelse.

Jeg vil meget gerne låne både cykle og sko.
Skal nok passe godt på det :wink:
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Henrik Storgaard wrote:
TB (Peter) wrote:Det er helt fint, jeg var FLAD lige da vi kom op af kælkebakken og benene var absolut ikke i top-5-form resten af turen hjem, men nu her er jeg faktisk ikke synderligt flad. Utroligt nok var det egentligt rart lige at blæse benene i stykker :) Jeg fik da sat hastighedsrekord i skoven, 42.5km/t woohoo ;)
Jep, jeg kan godt lide jeres definition af en 'intro-tur til intervalbanen' :shock: De gutter træder altså igennem. Men fandeme om man stopper midt på en bakke når der står 15 mand og følger ens kamp for at komme op :roll:
Der er der man bliver god,blodsmag skal der til :D
Jan Lohmann
3000+ posts = spammer

Post by Jan Lohmann »

Hanne sødt af dig at hjæpe Rasmus, men hjælp ham nu ikke for meget for får blod på tanden efter en ny cykel så ender han sku' på 'interval' holdet ;-)

Tak for en hyggelig tur, hvor man til sidst måtte ha' den hvide stok frem for at føle hvor man kørte. Det bliver hurtigt mørkt i skoven når det er gråvejr.
Chamois Buttt'r ~ buksecreme u. parabener
Jan Lohmann
3000+ posts = spammer

Post by Jan Lohmann »

Bo-T hvornår var din plan vedr. næste 'begyndertur', min nabo spørger!
Chamois Buttt'r ~ buksecreme u. parabener
BoT
Bagfra højre-om!

Post by BoT »

Nu på søndag den 17/8 kl. 10 ved kiosken.
Hustlere har kunnet melde sig til i denne tråd et stykke tid: http://www.teamhustler.dk/forum/viewtopic.php?t=3367

Jeg lægger turen op på torsdag i "Hustler Mountainbike" efter dustcup er overstået.
Post Reply