Kent wrote:
Der går ikke mange uger før du får total baghjul af fruen og får en fremtid som vandbærer God bedring Andreas - håber du snart er klar igen
TB (Peter) wrote:Det er helt fint, jeg var FLAD lige da vi kom op af kælkebakken og benene var absolut ikke i top-5-form resten af turen hjem, men nu her er jeg faktisk ikke synderligt flad. Utroligt nok var det egentligt rart lige at blæse benene i stykker Jeg fik da sat hastighedsrekord i skoven, 42.5km/t woohoo
Jep, jeg kan godt lide jeres definition af en 'intro-tur til intervalbanen' De gutter træder altså igennem. Men fandeme om man stopper midt på en bakke når der står 15 mand og følger ens kamp for at komme op
Hanne wrote:Jeg kører med Time .- har et par ekstra sko i str 42 du måske kan låne.
Ellers piller vi bare pedalerne af. så skifter vi dem til dine.
/Hanne
Jeg vil egentlig gerne prøve en anden cykel end min egen - men man skal jo passe på at man ikke pludselig får trang til at skifte.
Men hvem ved - det kan jo også være at jeg finder ud af at jeg sværger til at cykle på selvlysende orange fully y-rammer.
Str. 42 er faktisk nok lige min størrelse.
Jeg vil meget gerne låne både cykle og sko.
Skal nok passe godt på det
TB (Peter) wrote:Det er helt fint, jeg var FLAD lige da vi kom op af kælkebakken og benene var absolut ikke i top-5-form resten af turen hjem, men nu her er jeg faktisk ikke synderligt flad. Utroligt nok var det egentligt rart lige at blæse benene i stykker Jeg fik da sat hastighedsrekord i skoven, 42.5km/t woohoo
Jep, jeg kan godt lide jeres definition af en 'intro-tur til intervalbanen' De gutter træder altså igennem. Men fandeme om man stopper midt på en bakke når der står 15 mand og følger ens kamp for at komme op
Hanne sødt af dig at hjæpe Rasmus, men hjælp ham nu ikke for meget for får blod på tanden efter en ny cykel så ender han sku' på 'interval' holdet
Tak for en hyggelig tur, hvor man til sidst måtte ha' den hvide stok frem for at føle hvor man kørte. Det bliver hurtigt mørkt i skoven når det er gråvejr.