Dustcup Rutefremvisning 10/8, kl. 10.00 er aflyst pga. regn!
Pas på i Ravnsholt den 10.
Allerød OK afholder karusselløb med start mellem 10.00 og 11.00, så der vil formentlig være nogle stakler, der render forvildede rundt for at finde poster.
Mere, så i ikke moser på, uden tanke for, at der også kan være andre "off the beaten track".
Mere, så i ikke moser på, uden tanke for, at der også kan være andre "off the beaten track".
- Jan Lohmann
- 3000+ posts = spammer
Vi har aftalt at vi la' cyklerne blive i 'garagen' indtil videre. Det regner pt for meget.Casper Fabricius wrote:jeg cykler med Nino og Christian der ud og mødes med dig og junior ved Farum midtpunkt. Tag tlf med, ingen af os kender vejen.Jan Lohmann wrote:J-LO og jeg forsøger at støde til i Farum kl ca 0940, for enden af Farum Midtpunkt, og hvis det mislykkes så kender vi mødestedet
Chamois Buttt'r ~ buksecreme u. parabener
-
- 3000+ posts = spammer
- Peter Christensen
- 3000+ posts = spammer
-
- 3000+ posts = spammer
- Peter Christensen
- 3000+ posts = spammer
- Jan Lohmann
- 3000+ posts = spammer
Du har nok ret, men når vi mødes med ryttere som kommer helt fra Amager, så er vi nødt til, på et tidligt tidspunkt, at beslutte os, men jeg glæder mig til at du Peter sender os et GPS spor af rutenPeter Christensen wrote:Hvad sker der her - man er væk på 3 ugers ferie og når man kommer hjem har alle hustlerne fået nye cykler af pap der ikke kan tåle lidt regn![]()
Tror snart der er flere mandfolk i WA-Team

Jeg tror der kommer en anden tråd om en tur senere på dagen sandsynligvis kl 1300, se den nye tråd. Vi ses forhåbentlg da?
Chamois Buttt'r ~ buksecreme u. parabener
- Peter Christensen
- 3000+ posts = spammer
Var også på vej ud af døren da Jais skrev at det var aflyst og så gav det jo ikke meget mening at køre derop når jeg ikke kender ruten. Vil dog gerne med ud senere idag.
Jeg skulle dog hilse fra fruen og takke for tiden til den støvsugning jeg blev sat til i stedet for at cykle
Jeg skulle dog hilse fra fruen og takke for tiden til den støvsugning jeg blev sat til i stedet for at cykle

Gid det snart var maj...!
Nogle var der da...
Skulle alligevel til o-løb i Ravnsholt, så slog et smut forbi p-pladsen kl. 10.00. Her ventede ca. 10-15 håbefulde, der dog manglede den ultimative guide, til at vise dem/os rundt på ruten.
Jeg slog dem følge, og fik således min debut i MTB-sporten (dog ikke som Hustler-wannabe, da der jo ikke var nogle af 'de grønne' med).
Sluttede dagen af (ja, ved godt, at den ikke er overstået, men nu kalder sofaen altså) med at løbe et rask o-løb.
Gentager succesen på søndag, hvor vores sammenbragte hold til DTU Adventure Race træner i Rude Skov - først på den Blå Rute, derefter o-løb på 14-dages banen.
Jeg slog dem følge, og fik således min debut i MTB-sporten (dog ikke som Hustler-wannabe, da der jo ikke var nogle af 'de grønne' med).
Sluttede dagen af (ja, ved godt, at den ikke er overstået, men nu kalder sofaen altså) med at løbe et rask o-løb.
Gentager succesen på søndag, hvor vores sammenbragte hold til DTU Adventure Race træner i Rude Skov - først på den Blå Rute, derefter o-løb på 14-dages banen.
-
- 3000+ posts = spammer
Øv, det var skidt. Normalt står der ikke en eneste når det regner, eller har regnet meget i timerne op til. Vi har forsøgt at tage forbehold for regn, på dustcup.dk, samt Jais forleden skrev på MTB.dk, hvor der stod at man skulle holde øje med mtb.dk ang. aflysning, der ud over stod det på mtb.dk, dette site, samt Dustcup siden - kedeligt at nogen blev 'fanget'
- Alice 'Cooper'
- Yndlingsfarve: Grøn
Peter Christensen wrote:Hvad sker der her - man er væk på 3 ugers ferie og når man kommer hjem har alle hustlerne fået nye cykler af pap der ikke kan tåle lidt regn![]()
Tror snart der er flere mandfolk i WA-Team
He he he det kan du lige tro der er, de er godt nok noget feminine men ikke bange for regn og mudder, nærmest tværtigmod. Du kan jo komme med næste gang Hustlerne bliver hjemme i regnvejret.

Al træning er god Adventure træning!
Husk 600 gr grønt om dagen.
Husk 600 gr grønt om dagen.