Vi udvidede turen med botanisering blandt kæmpebregner:

Jeg spiser "heldigvis" antihestemin dagligt, så det var ikke det store problem, men de gør mega nas de skide brændnæller.Heunicke wrote:hey
tak for en god tur igår i den flade ravnsholt skov..
fedt med de sidste interval ruter...
er jeg den eneste der har et ben der brænder.. skide brændenælder....
Er det lykkedes at uploade den ?Heunicke wrote:yes det har jeg... prøver og se om jeg kan få det lagt op..Jais wrote:Jeg kan desværre ikke få "fri"...... god tur... er der en der har et GPS spor over vores Dust ruteJais wrote:Den er jeg frisk på......
Jeg siger Rude eller Ravnsholt (Dust)
ved ikke helt hvordan man uploader det...?? har det liggende i mit "training center" og på selve gps'en....
Hvis du har oprettet dig som bruger på www.Motionbased.com eller www.GPSies.com Så følger du bare vejledningen derHeunicke wrote: yes det har jeg... prøver og se om jeg kan få det lagt op..
ved ikke helt hvordan man uploader det...?? har det liggende i mit "training center" og på selve gps'en....
Hæ... jeg arbejder på en PCAndreasA wrote:Niels, hjælp..!!
jeg kan ikke få Garmin trainingcenter til at lave en "history-fil" om til en "course-fil" - fra en Edge 705 og ja, jeg arb. på en mac. nogen idéer.
Andreas
OK,Prøv Motionbased forum, der er vist en "mac sektion"...AndreasA wrote:Hej Niels
Det er desværre ikke dust ruten, bare en forespørgsel så'en generalt..
Det er det trick der med at "højreklikke" i gtc den ikke vil.
hmmm, jeg må ud og søge på www
hilsner
Andreas