Tirsdag d. 22. juli kl. 18.00 - toppen af Geels

Forum udelukkende omhandlende ture på mountainbike. Husk at skrive: tid/sted/dato i overskriften.
Post Reply
BoS
Førstevælger!

Tirsdag d. 22. juli kl. 18.00 - toppen af Geels

Post by BoS »

Jep. Vi prøver igen. For dem, der gerne vil være med i "tête de la course" og ikke sidde nede i grupettoen og hyggesnakke :-)

Vi kører intervaller i Kirkeskoven og begvæger os derefter over i Rude på det Blå Spor.

Konceptet er, at vi kører fuld gas, uden at stå på hver en bakketop og samle tropperne.

Det er naturligvis åbent for alle at kører med på intervallerne og bagefter med i Rude. Men tempoet er "tons" for at få lidt flow i cyklingen og ikke så meget hyggesnak :-)

Ses :-)
T-Shark er (også) den fedeste låge på kirkegården
Niels Haslov
Nu med støttefod

Post by Niels Haslov »

Det må være tid til lidt blodsmag i munden efter 14 dage ved poolen. Jeg kommer og giver den gas 8)
Cykler du - eller hykler du
HenrikJ
Stuntcyklist!

Post by HenrikJ »

Jeg skifter tur og giver den en skalle igen :lol:
Henrik
Er du i tvivl så læg hård ud, sæt farten op undervejs og slut så af med en spurt. Så kan det ikke gå helt galt.
HenrikJ
Stuntcyklist!

Post by HenrikJ »

Tak for i aften gutter. Det var dejligt at smage lidt blod :?
Henrik
Er du i tvivl så læg hård ud, sæt farten op undervejs og slut så af med en spurt. Så kan det ikke gå helt galt.
Niels Haslov
Nu med støttefod

Post by Niels Haslov »

Ja - super...selvom min energibar var på vej op flere gange under intervallerne... i stedet for at blive omdannet til energi :-k

Tak til Skakke for fremvisningen og Henrik for en god alternativ vej tilbage til Geels. Og tak for tålmodigheden, da jeg hang lidt i bremsen... :oops: Det bliver bedre næste gang :wink:
Cykler du - eller hykler du
Post Reply