jannik 'lordy' stuhr wrote:
Har lidt på fornemelsen det store A fra valby kommer til at fortryde han sendte sin kone afsted, for hun kommer da hurtigt til at køre hurtigere en ham ;);)
jannik
hva skal man gøre..??
Gi hende en Gammelgammel bike, seføli - Det holder tempo'et nede ;o)
Ikke noget af det der Carbon til hende foreløbig. Det er mig, MIG, der er kongen i Valby...!!!!!!
Nu skal jeg jo ikke snakke for meget på Anne's vegne, men hun havde vist en SUPER TUR med Hustlerne, og seføli havde hun det, i er jo nogle super gutter & gutterinde, hver og én..!!
hilsner
Det Store A af Valby
Andreas - Pas nu på. Inden du ser dig om så er det dig der er tilbage på Klein'en, og så kan du være nok så meget konge. Det er vist dronning Anne der sidder på magten.
jannik 'lordy' stuhr wrote:tror du glemte en Martin ?
ja det var en god tur og en rigtig god ide. Ville være super med en gang om måndeden. jeg vil som udgangs punkt gerne med og forevige jer men kan normalt ikke om mandagen (jeg ligger i ilttelt
Har lidt på fornemelsen det store A fra valby kommer til at fortryde han sendte sin kone afsted, for hun kommer da hurtigt til at køre hurtigere en ham ;);)
jannik
så sandt, så sandt - A'et er rystet i sin grundvold Jeg deltager også igen, når jeg kan - jeg havde sku en rigtig fed tur og var nærmest euforisk resten af aftenen... I vil under alle omstændigheder se meget mere til "lynet" i fremtiden
Sten? Ik hva jeg husker af. Jeg holdt mig til 2 minutters formaning om gravhøje og hulveje, men husker ikke så meget om sten.
Ned ad den næst sidste bakke råber jeg SLIP, SLIP (bremserne) og ikke STEEN, STEEN
BoT wrote:Sten? Ik hva jeg husker af. Jeg holdt mig til 2 minutters formaning om gravhøje og hulveje, men husker ikke så meget om sten.
Ned ad den næst sidste bakke råber jeg SLIP, SLIP (bremserne) og ikke STEEN, STEEN
Jo, jo ca. 4 min. 20 sek. inde i videoen... Noget med nogle skålsten (hvad det så end er )...
Last edited by Charlotte vM on 23 Jul 2008, 00:25, edited 1 time in total.
Ahh. Så fandt jeg stedet.
Efter mit kulturhistoriske foredrag om bevaring af fortidsminder (på under 2 minutter!) nævner jeg at der i Hareskoven kan findes skålsten, ligesom i Geels og Ganløse, men det er jo en forsimpling, da jeg ville have refereret til spørgsmålet om hvorvidt Hareskovens rillesten er ligeså ægte som skålstenene, som jeg på tidligere rutefremvisninger i Ganløse har fremvist.